• 8.349.757 stemmen

Genre: Romantiek

Geregisseerd door: Jeffrey Hornaday

Met onder meer: Sarah Hyland, Matt Prokop en Sasha Pieterse

Plot Geek Charming

Dylan Schoenfield (Sarah Hyland) is het populairste meisje van de Woodlands Academy in Los Angeles. Ze heeft het coolste vriendje, de meest populaire vrienden en alles wat haar hartje begeert. Maar als ze per ongeluk haar tas in een fontein laat vallen, komt Dylan oog in oog te staan met haar eigen persoonlijke kikker, de “nerd” Josh Rosen (Matt Prokop).

imageimageimageimageimageimage

avatar van AHWA

AHWA

Bovengemiddelde Disneyfilm met Sarah Hyland uit Modern Family en Sasha Pieterse uit Pretty Little Liars. Vooral de vertolking van Hyland, die meer bereik laat zien dan de standaardDisneysterren, tilt de film naar een hoger niveau.

avatar van skipy05

skipy05

Viel me erg tegen. Ik had er meer van verwacht.

Dit soort films zijn altijd erg cliché en heel voorspelbaar.

Maar de film ergerde mij veel te veel.

Ik vond Sarah Hyland niet zo goed spelen.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Aardige, uiteraard voorspelbare, romkom.