Elfie Hopkins (2012)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Ryan Andrews
met Jaime Winstone, Ray Winstone en Kimberley Nixon

Elfie Hopkins droomt ervan het uitgestorven, boerse stadje waarin ze woont te verlaten. Ze wil verhuizen naar een grote stad, omdat ze toe is aan wat actie. Wanneer er een nieuw gezin bij Elfie in de straat komt wonen, doet ze al snel de ontdekking dat deze een aantal problemen met zich meebrengt en dat de actie die ze zo graag wilde, op het punt staat om te beginnen...

erik1677
Net een paar stukjes van de film gezien, en ziet er wel uitstekend uit, binnenkort maar eens gauw zien.

avatar van Spartaan1986
Film die pas de laatste 25 minuten tot leven komt. Daarvoor was het gewoon ontzettend saai en er gebeurde niks. Het laatste (kleine) half uur is goor, mysterieus en is zoals je het graag wil zien.
Prima cast en een ietwat sombere locatie.