Dirty Dealing 3D (2013)

geregisseerd door Christopher Robin Hood
met Michael Madsen, Frida Farrell en C. Thomas Howell

De meiden van het Rapture Casino in Las Vegas zijn de meest sexy croupiers van de stad. Een van de favorieten is Kora, een prachtige alleenstaande moeder die dol is op haar 9-jarige zoontje Josh. Wanneer Josh gediagnosticeerd wordt met leukemie stort Kora's wereld in. Ze is opgelucht als blijkt dat de ziekte in een vroeg stadium is ontdekt en genezen kan worden. Maar dan blijkt dat de experimentele procedure die nodig is niet wordt gedekt door de ziektekostenverzekering. Hierop vragen de dames hun baas, de casino-eigenaar Diane Belding, om de verzekeringsmaatschappij te benaderen ten behoeve van Josh.