Cover Versions (2018)

Mystery

geregisseerd door Todd Berger
met Katie Cassidy, Drake Bell en Austin Swift

Aan de vooravond van hun grootste concert tot dan toe, geven de vier leden van rockband Starfoxy een feest dat mysterieus en dramatisch eindigt met een dode fan in het zwembad. Hoe dit kon gebeuren is onduidelijk. Wanneer de politie de excentrieke rockers ondervraagt, heeft elk van hen een heel ander verhaal te vertellen. Maar wie vertelt de waarheid?

avatar van mixmaster
Vermakelijke film die lekker weg kijkt, je ziet 4 verschillende verhalen over een moord en de vraag is wie verteld de waarheid.

Alle 4 de verhalen worden op een goede manier in beeld gebracht en er wordt goed geacteerd.
Ook de muziek is lekker en het camerawerk is prima.

Alleen had het einde wel wat beter gemogen, die is veel te slap en simpel.

avatar van schumacher
Vermakelijke film idd.
Muziek ook leuk.
Alleen het einde wat te zwak en makkelijk gedaan maar zeker eens fun om gezien te hebben.

avatar van huiguh
Leuke opbouw, maar wat een slap einde.