A Darker Reality (2008)

Horror

geregisseerd door Chris Kazmier
met Daniel Baldwin, Sunny Doench en Alisha Seaton

Een groep vrouwen wordt wakker en bevindt zich in een koude kelder. Ze zijn gedrogeerd, doodsbang en doen de ontdekking dat ze vastgehouden worden door een gestoorde psychopaat. Rechercheur Balasco en psychiater Dr. Metcalfe doen er alles aan om de vrouwen te vinden. Maar dat blijkt een race tegen de klok te zijn...

avatar van Noodless
Vreselijk !

Na een derde poging ( vorige telkens in slaap gevallen ) toch eindelijk de volle duur vol gehouden. Wat een geschreeuw om niks ! Heel irritant filmpje.
Qua verhaal, sfeer , gore of spanning een dikke 0 !
En het acteerwerk ...

avatar van Moviestar1979
Slechte versie van Dark Reality (2006).

Ik heb met moeite de film afgekeken. De spanning is nauwelijks aanwezig, en het geschreeuw van de actrices is niet om aan te horen.

1,5 *