Ride, Ryder, Ride! (1949)

Western

geregisseerd door Lewis D. Collins
met Jim Bannon, Don Reynolds en Emmett Lynn

Red Ryder, samen met zijn vrienden Little Beaver en Buckskin Blodgett, slagen er in om een beroving van een postkoets te verijdelen. Onder de inzittenden bevinden zich Libby Brooks, eigenaresse van een krant, en haar broer Gerry. Gerry schrijft een stuk in de krant waarin hij afgeeft op de dragers van vuurwapens die hun schietijzer maar al te graag gebruiken. Dat zint hotel- en salooneigenaar Frenchy Beaumont niet en hij daagt Gerry uit tot een duel. Red Ryder komt te laat om dat duel te stoppen en Gerry wordt gedood. Red Ryder begint samen met Libby een gevecht tegen de bende van Beaumont.