L'Art d'Aimer (2011)

Frankrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Emmanuel Mouret
met Emmanuel Mouret, Pascale Arbillot en Ariane Ascaride

Verliefdheid kan tot dolle, complexe situaties leiden. We volgen een aantal protagonisten die zich storten in hun persoonlijke amoureuze avonturen. Van schijnbaar gereserveerde liefdelozen, tot de onverbeterlijke vrijgezel, de vreemde koppels en de stereotiepe singles die maar niet willen zien dat de liefde van hun leven voor hun neus staat…

Twee keer opgenomen van TV5, met ondertitels, echter twee keer geen ondertitels. Jammer, mijn Frans is niet toereikend, twee keer gewist deze titel.