The Playroom (2012)

geregisseerd door Julia Dyer
met John Hawkes, Molly Parker en Olivia Harris

1975. Vier kinderen zitten in hun schuilplaats op zolder waar ze een fantastisch verhaal verzinnen terwijl hun ouders beneden hun eigen dronken feestje beleven. Het verhaal van het leven van de kinderen verstrengelt zich met het verhaal dat ze verzinnen. Totdat de twee verhalen met elkaar botsen en de delicate familiestructuur instort. Het verhaal speelt zich af door de ogen van Maggie Cantwell, een onstuimige tiener die de werkelijkheid verandert in een spel.