Good for Nothing (2011)

Nieuw-Zeeland
Western

geregisseerd door Mike Wallis
met Cohen Holloway, Inge Rademeyer en Jon Pheloung

De jonge Engelse vrouw Isabella Montgomery (Inge Rademeyer) stapt uit een locomotief, ergens in het stoffige wilde westen, om op de ranch van haar oom te verblijven. Maar dat plan valt al snel in duigen als een boef haar begeleiders neerschiet en haar als buit meeneemt. Hij wil met de vrouw naar bed, maar hij kan niet presteren en hoopt dat een behandeling van de lokale Chinese en Indiase genezers hem kunnen helpen. Ondertussen is er een groep cowboys onderweg om de vrouw te redden.

avatar van trebremmit

Komt op dvd uit, regio1.
Wel een lage score op imdb, toch lijkt mij dit wel wat.

Op zich wel een grappige plotomschrijving, maar de IMDb-score doet het ergste vrezen. Ik wacht je bevindingen af, trebremmit.

avatar van Brix
Die ene review die er momenteel op IMDb staat is wel vol lof over deze film.
Trailer ziet er ook niet slecht uit.
Nu nog een gunstig DVD prijsje, en ik waag de gok

avatar van madmax1
Ik had deze kopie al een tijdje liggen ,en vond het niet de moeite waard hem te vermelden.
Is meer een komedie met slechte acteurs ,geen aanrader

He's a gambling man, yeah!

Ik zie alleen relatief dure dvd's staan (pre-order).
Een milde review: Good for Nothing (2012) - Filmcritic.com Movie Review

Het IMDb-cijfer (nu 2,7) kruipt langzaam iets omhoog, dus zo slecht als die 1,7 waardering (eind februari) is ie denk ik niet.

Edit: Nog een review: Ain't It Cool News: The best in movie, TV, DVD, and comic book news. - aintitcool.com

avatar van Brix
IMDb rating is inmiddels getegen naar 5.0.

Afgaande op een aantal lovende IMDb berichten, en de trailer, begint de film mij toch wel te interesseren, of misschien is intrigeren een betere benaming.

avatar van trebremmit
Hele matige western en eigenlijk alleen genietbaar door de prachtige landschappen.
Plot is lachwekkend slecht, de dialogen slap, de acteurs zoutloos en de muziek was wel redelijk alleen vaak misplaatst.
Enige leuke waren de gunfights, die erg goed overkwamen en behoorlijk realistisch.
Nee dit is geen aanrader, behalve voor de landschappen dan.

avatar van madmax1
Tja ik had een bericht willen plaatsen ,maar het is niet aan mij om iedere
keer maar weer die recentere westerns af te kraken.
Ik heb er nog een deel liggen daar doe ik ook geen commentaar op geven
je houd geen western fan meer over.

avatar van Borisboyo
Oke, ik heb 2 keer in mijn leven een "Bassie en Adriaan" film gezien. Dit is er één van....B-(