Sang Gong Kei Bing 4 (1990)

Alternatieve titels: Long Arm of the Law IV | Long Arm of the Law: Part 4 | Underground Express | Sheng Gang Qi Bing 4: Di Xia Tong Dao

Hongkong
Actie / Thriller

geregisseerd door Michael Mak
met Elvis Tsui, Jacqueline Ng en Frankie Chin

Een groep huurlingen wordt ingehuurd door Ouyang, een Hongkongse liberale leider, om drie pro-democratische studentenleiders en Chinese staatsvijanden uit China te smokkeen. De Chinese veiligheidsofficier Yuan en zijn mannen maken echter verwoed jacht op de studentenleiders en ook de lokale autoriteiten zijn naar hen op zoek. Een dodelijke jacht begint waarbij de groep huurlingen uiteen dreigt te vallen, als de leider Da Bing (Elvis Tsui) verliefd wordt op de vrouwelijke studentenleider Wand.