Sang Gong Kei Bing 3 (1989)

Alternatieve titels: Long Arm of the Law Part 3 | Long Arm of the Law 3: Escape from Hong Kong | Saang Gong Kei Bing Dai Saam Chap | Sheng Gang Qi Bing Di San Ji

1 stem

Hongkong
Actie / Misdaad

geregisseerd door Michael Mak
met Andy Lau, Elizabeth Lee en Elvis Tsui

Ex-soldaat Kong (Andy Lau) raakt betrokken bij een criminele zaak en wordt veroordeeld tot de dood. Op de dag van de executie slaagt hij erin te ontsnappen en vlucht van China naar Hongkong. Op weg daar naar toe ontmoet hij Sam (Mok Siu Chung) en ze worden verliefd op elkaar. Omdat Kong bekend staat om zijn grote fysieke kracht, kidnapt een bende criminelen zijn vriendin om hem zo te dwingen hen te helpen met een overval. Ondertussen wordt hij nog steeds gezocht door de Chinese overheid.