• 8.349.450 stemmen

Celebrity Sex Tape (2012)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Scott Wheeler

Met onder meer: Jack Cullison en Jonathan Brett

Plot Celebrity Sex Tape

"They're just the tools you need, for fame and fortune!"

Een groepje nerds filmt stiekem een actrice die niet meer succesvol is terwijl ze seks heeft en zetten het filmpje op het internet. Door alle publiciteit krijgt de actrice weer nieuw werk. Ook wordt het groepje nerds gevraagd om mee te spelen in diverse nieuwe producties.

imageimage

avatar van rotem

rotem

Wat een slechte film was dit. Na ruim een half uur uitgezet, niet voorstellende dat het ooit nog minder slecht zou worden.........

avatar van schumacher

schumacher

Deze film bekijken en uitkijken doe je alleen maar voor de vrouwen die er in voor komen, voor al het andere moet je er zeker niet naar kijken, acteerprestaties en verhaal en dergelijke meer, verwacht daar dus niet veel van . Gewoon puur voor de schoon (naakte) vrouwen ben ik blijven kijken.

avatar van trueblood

trueblood

inderdaad alleen voor de rondborstige dames

Theunissen

Deze film kijk je niet voor de humor en het verhaal, deze film kijk je gewoon voor de vele sletterige vrouwen waarvan een aantal ook te zien zijn in pornofilms (o.a. de zeer fraaie Emily Addison, die overigens alleen in de laatste 10 minuten te bewonderen valt). Dat is ook de reden waarom ik deze film heb gekeken en daarin stelt deze film niet teleur. Er zitten veel fraaie vrouwen (ook een aantal rondborstige) in en velen ervan gaan ook uit de kleren. Het verhaal is zoals gezegd van geen belang maar eerlijk gezegd vond ik het nog meevallen en soms heb ik er zelfs om moeten glimlachen. Zelfs de cast vond ik nog meevallen (Jack Cullison kon ik nog van een soortgelijke film "Milf"). Ach, ik heb me best aardig geamuseerd met deze film.

avatar van Profect

Profect

Uhm, dan kun je toch ook gewoon porno van ze downloaden? Ik ga toch ook niet naar The Girlfriend Experience kijken voor Sasha Grey

Theunissen

mmmmmmh een porno kijk je meestal toch met een ander doel en houdt je meestal ook niet langer uit dan 10-20 minuten Ik kan me haast niet voorstellen dat er iemand is die gezellig met een paar biertjes en een bak popcorn/chips/snacks een porno gaat kijken (kun je bij deze film wel lekker doen). Zou je dit wel doen dan moet je niet verbaasd opkijken als je na een minuut of 10 - 20 popcorn/chips/snacks hebt met knoflooksmaak

In ieder geval bedankt voor de filmtip "The Girlfriend Experience" want die ben ik inmiddels aan het pindakazen en lijkt me wel een leuke film om te zien op een zondagmiddag.

avatar van Noodless

Noodless

Mwah, veel flauwe scènes....maar ook wel een paar leuke en grappige scènes.

De film wist me niet te vervelen door het belachelijke gegeven, de nerds en hun handelen, en natuurlijk het vrouwelijk schoon. Het liefje van Jack Cullison mocht er ook best wezen. 5/10

avatar van GuidO96

GuidO96

Leuke film om een keer te kijken. Snap de zo lage rating op moviemeter niet maar wie ben ik om dat te zeggen natuurlijk.