Venom (2011)

Horror / Thriller

geregisseerd door Gary Breslin
met Jessica Morris, Oliviah Crawford en Roberto 'Sanz' Sanchez

Een moeder en haar 12-jarige dochter rijden per ongeluk met de auto over een slang heen. De andere slangen krijgen hier lucht van en gaan achter het tweetal aan om de kapotgereden slang te wreken. Daarbij komen ze op hun vlucht in aanraking met een criminele bende...

avatar van Noodless
Belachelijk, flauw verhaal dat op geen enkel moment weet te vermaken en weinig of niks te bieden heeft. De openingsscène met de helicopter die in vuur staat, is toonaangevend voor heel de film. Vreselijk in beeld gebracht. Vermijden als de pest ! 1/10

avatar van Shaky
..de andere slangen krijgen hier lucht van..

oh wauw... Zo belabberd als dat klinkt, zo slecht is heel de film.

Helemaal eens met Noodless hierboven; die openingsscène alleen al... De toon wordt meteen gezet en helaas wordt het er niet bepaald beter op. Het acteerwerk is beneden de maat en het verhaal slaat werkelijk nergens op.

Mocht je van plan zijn deze film te gaan bekijken; sla 'm lekker over