• 8.348.690 stemmen

Genre: Misdaad / Thriller

Geregisseerd door: Michael Rymer

Met onder meer: Omar Epps, LL Cool J en Nia Long

Plot In Too Deep

"He didn't know how far he'd have to go."

Een undercover agent raakt te diep betrokken bij een drugsdeal. Hij raakt bevriend met de drugsbaas die zich God noemt, en ontdekt zowel zijn gewelddadige kant als het feit dat hij de armen en zijn familie steunt. De chef van de agent is bang dat hij te dicht betrokken raakt bij de gangster, en die angst blijkt niet ongegrond te zijn...

imageimageimageimageimageimageimageimage

Daniel Connelly

Det. Angela Wilson

avatar van LZA

LZA

standaard bad-ass-cop-infiltreert-in-een-bende-en-rolt-de-boevenbaas-op verhaaltje.

Een paar aardige scenes maar verder gewoon

erg, erg cliche.

avatar van V

V

Erg lekker filmpje, vol met cliches, maar met plezier gemaakt en goed geacteerd, zeker door Epps en Cool J. 3*

avatar van ex_uva

ex_uva

Uitstekende film. Cliché of niet, ik vond het wel 4* waard. Vooral omdat ik hem steeds opnieuw kan kijken en het spannend blijft.

Het verhaal begint leuk. Een agent doet zich voor als dealer om bij een invloedrijke gangster genaamd 'God' in de buurt te geraken. Het lukt hem aardig snel omhoog te klimmen en in 'Gods' aanzien te stijgen. Tot 'God' hem op pad stuurt met 2 gangsters, om een deal af te handelen. Deze 2 beroven onze hoofdrolspeler en proberen hem te doden. Lukt niet, hij rent weg en vertelt zijn supervisor bij de politie alles. Deze besluit om hem uit de operatie te trekken, wat hem niet aanstaat. Later komt hij weer terug, back on the streets gaat hij verder waar hij is gestopt. Hij hangt rond met 'God', die hem nu volledig vertrouwt. De undercoveragent raakt vervolgens alle sturing kwijt en weet niet meer wie bad of good is. Wanneer de operatie leidt tot het hoogtepunt, een in scene gezette deal, is onduidelijk hoe hij reageren zal. Zijn trouw aan 'God' is groot. Maar uiteindelijk komt het toch goed. Hij krijgt het meisje en een onderscheiding...

avatar van happie

happie

Leuke film. Was niet bijzonder. Maar zeker ook niet slecht.

avatar van moustafa

moustafa

donnie brasco-achtig

avatar van N_SANE

N_SANE

Ik heb de film zojuist gezien. Het had lekkere momentjes, spannend en een redelijk verhaal.

Toch heeft deze me niet zo goed weten te raken; er zat weinig actie in en het einde (de laatste kwartier) was helemaal niet spannend. Ik dacht nog bij mezelf: Uhh ... was dit het?

Nee, ik had er meer van verwacht. Op bepaalde momenten heerlijk, maar toch niet goed helemaal goed gebracht.

Niet goed voor 3*, 2,5* is toch te weinig .. 2,75*

avatar van JohnStacks

JohnStacks

Deze film is veeelste overschat, dit verdiend de betere post hiero hoor..Past in het rijtje donnie brasco,misschien wel zelfs beter misdaadfilms zijn altijd interessant als je er zelf binnen zit

avatar van DragQueen

DragQueen

Vermakelijke film, met en goed verhaal en spannende momenten. omar epps speelt zijn rol goed als undercover agent, en ll cool j doet het ook overtuigend als baas van de criminele onderwereld. verder bevat de film wel wat cliche's hier en daar, maar dit stoort niet echt. gewoon een amusante film, met de nodige spanning en actie, en een paar goede wendingen. 3 sterren.

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1921 stemmen

Beetje de Donnie Brasco van de niggaz, maar dan niet bijster goed geacteerd en een aaneenrijging van clichés. Wel vermakelijk, maar niets bijzonders.

2.5 sterren

avatar van SgtP

SgtP

Ik vond dit een gruwelijke film. Snap niet dat deze maar 2.5 ster krijgt.

avatar van Lau1986

Lau1986

Best een aardige film, spannend en ook genoeg actie. Hoewel het cliche is ik heb mij toch goed vermaakt met deze film.

avatar van SimtekF1

SimtekF1

Heb deze film echt vaak gekeken.

En ook erg grappig dat er zoveel bekende rappers in voor komen.

Nas de drugsdealer, Sticky Fingaz als nieuw lid van de bende, Jermaine Dupri als viespeuk en ga zo maar door.

Toppertje.

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Undercoveroperaties kunnen een stuk spannender verfilmd worden. Hier vroegen de G's volledig uit het niets en zonder aanleiding of Jeff een agent was. Die blanke coke-dealer op het einde is daar het beste voorbeeld van (''who is this dude - are you a cop?''). Daarnaast blijft het allemaal erg kleinschalig, mocht de screentime van het vriendinnetje wat ingeperkt worden (o.a. een overbodige fotosessie in de schuur) en vond ik het vreemd dat de big boss zich bemoeit met allerlei relatief onschuldige incidenten. De gangbang leek maar uit een stuk of zeven leden te bestaan en dat zou in de praktijk natuurlijk beschamend zijn. Gelukkig is de actie wel doeltreffend en ronden ze het netjes af met zowel de veroordeling in de rechtbank als het recruteren van de nieuwelingen op de academie.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Voorspelbaar verhaal.

Aardig hap-slik-weg misdaadfilm met hiphopsausje. Het verhaal is behoorlijk voorspelbaar, maar onderhoudt wel. De soundtrack maakt de boel draaglijker, al kent dit gegeven over een undercoveragent natuurlijk ook wel betere uitvoeringen.

Redelijk.

avatar van Beatboy

Beatboy

moustafa schreef:

donnie brasco-achtig

Ja hoor, dat lijkt me heel sterk.