Nya Hyss av Emil i Lönneberga (1972)

Alternatieve titel: Nieuwe Avonturen van Emiel

Zweden / West-Duitsland
Familie

geregisseerd door Olle Hellbom
met Jan Ohlsson, Lena Wisborg en Maud Hansson

Emil (Jan Ohlsson) haalt nog steeds allemaal streken uit. Alleen als het meisje Lina (Maud Hansson) kiespijn heeft, probeert hij haar pijn weg te nemen. Emil drijft met zijn kattekwaad zijn ouders tot wanhoop, en dat betekent vele uren in de schuur.

Een dom vraagje : is hier een Nederlands ondertitelde versie van ? Nagesynchroniseerd mag natuurlijk ook.

hugohei schreef:

Hallo, Ik heb behoorlijk gezocht naar een Nederlandse ondertitelde versie, maar die heb ik niet kunnen vinden. Uiteindelijke heb ik de Duitse versie maar gekocht. Duits kan ik goed verstaan, en dit is altijd nog beter dan die vreselijke Nederlands becommentarieerde versie.

ZDF (Michel muss mehr Männchen machen, zondag 1 januari 2012, 8:40 uur)

Samen met Pipi Langkous een van de beste jeugdfilms ooit.

jeroenbart schreef:

De Duitste versie is perfect.