Angels in the Outfield (1994)

Komedie / Drama

geregisseerd door William Dear
met Danny Glover, Tony Danza en Christopher Lloyd

Roger heeft geen moeder meer en ziet zijn vader zelden. Net als zijn vriend J.P. is hij een grote fan van het honkbalteam Los Angeles Dodgers. De twee grootste wensen van Roger zijn dan ook dat hij bij een echte familie woont en dat de Dodgers het kampioenschap winnen. Plotseling verschijnen er een paar engelen om hem te helpen deze wensen in vervulling te laten gaan.

wat een sentimentele, voorspelbare shit. suppose to make me feel good. NOT!!!

avatar van Purmerend
T.J. was schattig en iedere keer als zijn gezicht zag moest ik bijna lachen. Redelijke film al moet je wel een beetje van sport houden. 2*

Het is een mooie familiefilm. Zeker de mooite als dat uw genre is.

avatar van nickvanzutphen
Ik vond The Big Green van dezelfde regiseur toch wat leuker, zal wel komen doordat wij Nederlanders toch wat meer met voetbal hebben dan Baseball