Deliver Us from Eva (2003)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Gary Hardwick
met LL Cool J, Gabrielle Union en Duane Martin

Eva is een keurige vrouw die zich altijd bemoeit met het leven van haar zussen en hun vriendjes. Als die vriendjes genoeg hebben van Eva, bedenken ze een list; een plaatselijke playboy betalen ze 5000 dollar om met Eva te daten. Het gaat allemaal goed, totdat hij echt op haar verliefd wordt...

Ik zou nou echt niet weten hoe deze eindigt

beetje matige comedy, niet leuk.
LL Cool J speelt wel een soepele gast en de homofiele kapper is ook wel grappig.
verder dus weinig aan

avatar van RRT
RRT
Geen geweldige film, acteren was ook niet je van het. Alleen LL Cool J was 'n pluspuntje. 2,5*

vanavond maar eens even kijken hij lijkt mij wel leuk.
zo op het eerst gezicht lijkt het mij echt een comedy.
whahaha succes met kijken iedereen.

ik vind het echt wel een leuke film.
het is nu reclame dus kan eventjes typen.
hij is humorvol opgezet.
en er zit goed acteerwerk in.

Leuke film 3*

avatar van T.Bos
Vooral leuke vrouwenfilm. Niet veel om het lijf, maar wel leuk.

echt een leuke film op het eind een beetje onduidelijk maar heb vanaf dat het goed is met de zussen en hun mannen niet meer gezien kan iemand mij misschien vertellen hoe dat is afgelopen alvast bedankt

Helios
Niet normaal, echte (te) grappig scenes.

Heb erg veel van die film genoten, het was de moeite waard om van begin tot het einde te kijken

Toen ik hier de berichten las dacht ik deze film is niet zo. ECHTER toch gekeken met mijn vriendin en een HELE LEUKE FILM!!

Niet alleen een een vrouwenfilm, als je als man van mooie vrouwen houdt, soms in alleraardigste pakjes, dan zit je hier ook goed. En serieus, ik heb een paar keer FLINK GELACHEN!!! En dat kan je van sommige comedies met meer sterren niet altijd zeggen!

Een dik verdiende 3,5 ster, voor de humor de vrouwentypetjes én de zwagers, maar ook voor het verhaal die best leuk is, soms wat cliché en op het einde wat simpel, maar wel leuk onderhoudend.

avatar van erpunited
Redelijke film. Aardig vermaakt. Wel een typische vrouwenfilm.

Al 2punten voor de naam. Leuke speling naar deliver us from evil.. was even verward. Mijn dochter heet Eva. Dus daar komen de 2 punten vanaf. De film was oke. Niet echt sterk, maar best te hebben.