• 8.610.364 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Sitter

"Worst. Babysitter. Ever."

Noah Griffith (Jonah Hill) is al een tijdje gestopt met zijn studies aan de universiteit en leidt een luilekkerleventje bij zijn alleenstaande moeder. Op een avond vraagt ze of hij op de drie kinderen van haar vriendin wil passen. Noah is totaal niet geïnteresseerd maar geeft uiteindelijk toch toe. De drie blijken echter onuitstaanbaar te zijn en al snel loopt het oppasavondje totaal uit de hand.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van david bohm

david bohm

Beginnen met een befscene direct gevolgd door Slick Rick, het kan minder. Wat volgt is weinig origineel maar best geinig. Sterk aan het personage van Jonah Hill is dat hij zijn gedrag en taalgebruik niet aanpast aan de kinderen en hen als volwaardig behandelt. Dat levert grappige situaties en een drietal levenslessen op.

Ondanks de soms wat seksistische grappen en grollen heeft de film iets kinderachtigs en belerends maar heb me er best mee vermaakt. Method Man kan het overigens beter bij rappen houden want ondanks enig charisma was zijn vertolkinkje een aanfluiting.

Redelijk.

avatar van cordiacovens

cordiacovens

Leuke komedie met een goede Hill.

De film geeft je door de rare situaties en personages een constante smile op je gezicht maar echt hardop lachen wordt het niet. Een paar leuke situaties en karakters maken de film, een simpele kleine komedie die zeker leuk is. Ondanks het ongepaste taalgebruik tegen de kinderen leert Hills karakter ze toch nog iets, een film die zeker aan te raden is op een te warme zondagmiddag als deze.

avatar van soom

soom

Op de een of andere manier net toch ietsje minder goed dan Your Highness, ook in 2011 uitgebracht. Wellicht hadden de kinderen toch iets meer bengeltjes moeten zijn, of de babysitter iets meer uit de doeken laten komen. Was nu wel een erg 'Ja hoor, daar ga ik niet echt in mee' gevoel, dat hij aan het begin van de film geen zin heeft om baby te sitten, en aan het einde ineens is omgeslagen als een blad aan de boom. Kwam erg uit de lucht schieten vond ik.

Natuurlijk is Jonah Hill wel leuk, Ari Graynor wel enigszins de moeite waard, en vond ik vooral de scenes met Slater top. Meisje Blithe was niet heel interessant en Rodrigo werd na een paar keer wel erg vervelend.

3*.

avatar van badfans69

badfans69

flauwe komedie

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Gezaaide grappen.

Jonah Hill is geknipt voor zijn rol als babysitter die het zowel met zijn oppas-kroost als met de plaatselijke drugsdealer aan de stok krijgt. Het verhaal is lekker maf, maar kent eveneens clichés en andere zwakheden. Wat echter het meeste stoort is dat de potentie er is zonder echt goede grappen. Die zijn ook nog eens veel te dun gezaaid. Een geinige Sam Rockwell brengt leven in de brouwerij, maar ook dat is uiteindelijk te weinig.

Redelijk.

avatar van Alonzo

Alonzo

Tijdje terug al gezien. Ik moet zeggen dat ik wel een fan van Jonah Hill. De film is wel grappig maar verwacht er niet veel van. Leuk om een keer te zien. Aanrader hmm ik vind van wel.

avatar van K. V.

K. V.

'k heb me aan de extended versie gewaagd, maar desondanks is het toch geen zo'n bijzondere film geworden. Buiten af en toe een glimlachje vond 'k het toch allemaal niet zo grappig.

Het verhaaltje kan er door, maar is zeker niet het toppunt van creativiteit.

Tja, dit is echt zo'n film om eens mee te pikken via tv, maar meer ook niet.

avatar van Tommy De Vito

Tommy De Vito

Oh, oh, oh wat een drama komedie dit zeg. Dit is zo slecht allemaal, dat zelfs de grappige Jonah Hill de film niet kan redden..

Hill zet ook niet een bijster goede rol neer en kan veel meer dan dit. Maar ja, wat wil je met een waardeloze script. Het verhaal zelf is niet eens verkeerd. Sterker nog, hier kon een grappig filmpje van worden gemaakt. Maar de uitwerking, de grappen zijn zo slecht. Waar ik mij het meeste aan stoorde was toch wel de ongeloofwaardigheid. Echt, alle gebeurtenissen die haast voorkomen zijn gewoon niet realistisch. Als voorbeeld: een jongentje die bommen kan maken (loopt in zijn pyjama overal naar binnen, op dat moment geen bom in zijn handen of whatever) en vervolgens laat die van alles ontploffen, een drugsdealer die niks beters te doen heeft dan achter Hill aan te gaan, politie die er op zo''n manier vandoor gaat met de juwelen, juwelierszaak opgeblazen van zijn vader waar Hill in zijn 3 oppas kleuters mee weg komen en ga zo maar door.
Zonder gekheid maar ik kan nog 10 voorbeelden noemen wat gewoon weg zo slecht en ongeloofwaardig was aan deze film.

Slechter heb ik ze haast niet gezien... 1,5

avatar van Edie

Edie

De film begint best aardig, Johan Hill vond ik best aardig in deze film. Maar het laatste half uur ofzo gaat de film wel teveel de mist in. Het had best een aardige komedie kunnen worden.

Een enkele keer moeten glimlachen.

avatar van JahLex

JahLex

Over the top flauwe comedy, ik was er wel voor in de stemming en heb me wel vermaakt..

avatar van Glennekeeeee

Glennekeeeee

geen hoogvlieger deze film, al is Hill wel iemand die een film toch een voldoende kan geven, dat is wel duidelijk in deze film. Ik heb het gevoel dat de schrijvers soms niet wisten waar ze naartoe wouden gaan. Het wisselt te vaak af tussen grappen die zo in American Pie hadden kunnen zitten als films die uit The Pacifier met Diesel destijds komen. De kinderen zijn wel leuk en verrassen positief en Hill draagt de film met gemak. De film is wel nergens vernieuwend en ondanks dat de film zeker zijn momenten heeft zijn er toch een aantal momenten dat de film te lang volledig stilvalt.

The Sitter is zeker niet de beste van Jonah Hill maar een flop is het zeker niet. De film heeft zeker zijn momenten maar is geen topper in zijn genre.

2,75/5

avatar van Mescaline

Mescaline

Best een leuk tussendoortje! De film deed mij soms een beetje denken aan Uncle Buck ook al haalt het zeker niet het zelfde niveau en is Jonah Hill zeker GEEN John Candy
De vaart zit er in ieder geval goed in en dat vind ik ook 1 van de positieve punten van deze film, lekker kort en nergens saai of langzaam.

Dat het kereltje opeens weer gay moest zijn omdat hij zich anders gedraagt had van mij dan weer niet zo gehoeven. het voelde geforceerd aan en had achterwegen gelaten mogen worden.

3 sterren zijn op zijn plaats.

avatar van alacer9

alacer9

Vermakelijke en grappige film!

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Erg om gelachen , Jona Hill op zijn best .

Lekkere 90,s hiphop soundtrack met een gast optreden van method man .

avatar van horizons

horizons

Ja, joh, Jonah Hill trekt de film naar zich toe en de kinderen mogen gewoon irritant zijn.

avatar van Shadowed

Shadowed

Tja.

Niet een al te bijzondere komedie dit, van Amerikaanse bodem. Jonah Hill is absoluut wel een acteur die ik graag zie, maar speelt altijd wel een beetje dezelfde rol. Ook hier, waar hij (opnieuw) een soort loser speelt die in de verkeerde situatie terechtkomt.

De komedie is wat flauw, maar de film duurt gelukkig niet lang. Het verhaal weet wel te vermaken en de kinderen + Hill spelen best leuk. Kortweg, de film is prima om zo even uit te kijken. Nergens kent het iets bijzonders en nergens blinkt het uit.

Prima acteerwerk, weinig effectieve grappen maar prima vlot gemaakt. Je bent er zo doorheen, als de film boven de 100 minuten had geduurd hadden de makers toch wel echt gefaald naar mijn mening, maar gelukkig wisten ze het zelf ook.

avatar van Corcicus

Corcicus

Bij herziening toch een half punt eraf. Jonah Hill schittert zoals steeds, maar de drie kinderen zijn echt wel heel irritant. Het meest enerverend was dat Latinojoch en laat net dat personage cruciaal zijn voor de verhaalontwikkeling. Die hele scène in dat bodybuilderhol is wel vrij geniaal en creatief in beeld gebracht, het hoogtepunt van deze film.