Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Good Luck (1996)

geregisseerd door Richard LaBrie
met Gregory Hines, Vincent D'Onofrio en Max Gail

Ole is een bekende en geliefde Amerikaanse football-ster op het hoogtepunt van zijn carrière. Zijn leven stort echter in, wanneer hij tijdens een footballwedstrijd ongelukkig terechtkomt met blijvende blindheid tot gevolg. Lemley, ooit een aankomend tandarts, slijt zijn leven vanwege een ongeval reeds enige jaren in een rolstoel. Zijn droom is om mee te doen aan een wild-water race, alleen moet hij een maatje zien te vinden om te kunnen deelnemen. Een ontmoeting tussen de twee heeft tot gevolg dat ze besluiten samen aan de wedstrijd deel te nemen.