He Said, She Said (1991)

Drama / Komedie

geregisseerd door Ken Kwapis en Marisa Silver
met Kevin Bacon, Elizabeth Perkins en Anthony LaPaglia

Dan Hanson en Lorie Bryer zijn concurrerende journalisten die als ruziënde presentatoren van hun eigen talkshow liefde en succes vinden. Maar de wrijvingen die van de show een hit maken bedreigen hun romance, wanneer de geliefden ontdekken dat ze elk een volledig ander idee hebben over gebonden zijn.

avatar van streeter
De schrijver van deze film gaf les bij mij op school en ik zat bij hem in een klas. Ik heb ook een keer de regisseurs ontmoet.

Een poos terug was Kevin Bacon op de radio en vertelde hij wat een hekel hij aan deze film heeft.

avatar van Hannibal
Kan ik me voorstellen, hij is niet de enige.

avatar van AGoos
en toch is deze film bijzonder..en wel omdat...1. kevin bacon die de vogeltjesdans doet...2 één van meest overduidelijke microfoons in beeld ooit

Matige film waarin twee journalisten tegen hun zin in moeten samenwerken. Een prima gegeven waarbij hetzelfde verhaal verteld wordt vanuit twee perspectieven (het vrouwelijke en mannelijke hoofdpersonage). Echter duurt het te lang voordat er geschakeld wordt van perspectief (een andere montage had een betere film opgeleverd). Echt grappig wordt het niet en de film gaat te lang door.