2012: Ice Age (2011)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Travis Fort
met Patrick Labyorteaux, Julie McCullough en Katie Wilson

In IJsland vindt een enorme vulkaanuitbarsting plaats. Het gevolg daarvan is dat een gigantische gletsjer met zeer grote snelheid naar het noorden van de Verenigde Staten drijft. Een gezin zet alles op alles om te ontsnappen aan de grote ramp die er zal plaatsvinden. Een nieuwe ijstijd lijkt op komst.

Slechte film. Geen opbouw van het verhaal, geen opbouw van de karakters, rommelig, ongeloofwaardig, bij tijd en wijle heel slechte graphics. Kortom, dit was het niet voor mij.

avatar van funkeydogz
HAHAHAHAH!

Na 10 minuten uit gezet...
Kijken naar het vergaan van een postzegel in een grasveld is boeiender...
Dat dit wangedrocht uberhaupt ooit op de markt is gekomen is me een raadsel.

Vahnstad
De special effects zeggen al genoeg. Als fan van dit genre, was ik zwaar ontgoocheld in deze film. Dat ik dat dan als liefhebber moet doen, is het genoeg om een zware buis te geven. Deze film is gemaakt in 2011. Je zou denken dat dit een remake is van een zwart-wit versie uit 1959.

0,5/5 En eigenlijk had deze een 0 verdient !

avatar van chack
Wat een kut film zeg.

avatar van AFCALS
Dit is de slechtste film die ik ooit heb gezien.

Ik snap het ook niet, waarom wordt dit gemaakt? Hebben de makers geen ogen?

avatar van jwitvoet
reactie's zijn zo slecht, dat ik hem daarom ga zien. Ik wil ook wel eens lachen.

avatar van Moviestar1979
Zelfs voor een liefhebber van rampenfilms is deze productie van The Asylum een regelrechte ramp.

Hoewel het een combinatie van actie en sciencefiction moet voorstellen, kunnen we hem het beste in de categorie " Humor " plaatsen.
De special effects zijn te lachwekkend voor woorden, en sommige graphics zien eruit alsof ze uit een game komen.
De acteerprestaties zijn flut, en het verhaal slaat nergens op.

Bespaar je de moeite om deze te bekijken!!

1,0 *

Vanavond gekeken, helemaal uit, en inderdaad, een slechte film, maar ik bleef toch benieuwd naar
de afloop. Mijn 0,5 punt is voor de moeite. Maar ik moet hierbij vermelden dat ik een ruime 5 geef
voor de reactie's op deze film, ik heb echt in een deuk gelegen.

avatar van Butterfly_13
Ik vind het een super gave film, met heel veel actie en spanning! Een echte aanrader!

avatar van xxERWINxx
Waardeloze film, ik had een mooie rampenfilm verwacht over een sneeuwstorm, maar de film begon en er was geen opbouw, de sneeuwstorm begon direct, geen introductie van de personages.
Scenes kwamen uit het nieuws of leken op een gamespel, erg nep dus.
heb hem na 30 min. ook afgezet, want het enige dat je zag was een familie in een auto en wat beelden van de storm en dat ze hun dochter moesten redden.
Jammer, had er meer van verwacht.
Je kan beter kijken naar: Vertical limit, The grey en Ice of age

avatar van fondip
Slechte film met slechte VFX, Na 10 min kijken heb ik het al gehad.