The Face on the Milk Carton (1995)

Alternatieve titel: Stolen Identity

geregisseerd door Waris Hussein
met Kellie Martin, Sharon Lawrence en Edward Herrmann

In Amerika is het de gewoonte om de foto's van vermiste kinderen af te drukken op melkpakken. Als tienermeisje Jennifer (Kellie Martin) zichzelf herkent in een van deze foto's, beseft ze dat de mensen die haar hebben opgevoed niet haar biologische vader en moeder zijn en dat haar echte ouders nog steeds naar haar op zoek zijn. Jennifer begint een speurtocht, waarbij ze zichzelf steeds beter leert kennen. Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Uitstekende rol van Kellie Martin die een patent heeft op goede tv-rollen ook een kleine rol van Jill Clayburgh als Miranda Jessmon.