Hanging Up (2000)

Verenigde Staten / Duitsland
Komedie / Drama

geregisseerd door Diane Keaton
met Meg Ryan, Lisa Kudrow en Diane Keaton

Eve is midden veertig, runt een zaak voor de organisatie van feesten en partijen en zorgt voor haar vader, een alcoholistische schrijver. Eve's zus, Georgia, is vijf jaar ouder en redacteur van een succesvol modeblad. Maddie is de jongste zus en verdient de kost als actrice. Vader heeft niet lang meer te leven en het is nu aan de kinderen om vrede te sluiten met hun vader en elkaar.

lindastuurman
Erg leuke film, al zou je het eigenlijk niet verwachten. Walter Mattheu heeft de beste humor van het stel.

avatar van Sparkle
Af en toe wat saai. Grootste ergernis echter: je ziet een trailer of teaser en meer dan de helft gebruikt voor beiden, hebben ze geknipt in de film! Je kijkt dus met de verkeerde verwachtingen. vb Trailer toont constant de drie zussen samen; terwijl bijna de hele film slechts om 1 zus draait.

flauwe film. 1 1/2 ster.

avatar van wackyboy
Saaier dan saai.
Gebruiken als slaapmiddel.

Pfff...een film volledig gevuld met oeverloos gekakel, wat een ellende.

avatar van ex_uva
Ik hoef hem dus niet te kijken???

toch wel een leuke film, met een leuke rol van walter matthau. Ik ben meg ryan fan dus dit is zeker een leuke film met haar in de hoofdrol... lekker hysterisch en grappig
hoe de mercedes uit elkaar viel was echt top om te zien. llisa speelt phoebe uit friends maar wel aardig... ik heb me wel geirriteerd aan diane...

wel kijken deze film!

kapotte mercedes *
meg ryan *
film *
totaal ***

avatar van Purmerend
De demente Walter Mattheu is het enige leuke aan deze film. Voor de rest gaat het helemaal nergens over en verveel je je dood. 1*

Eem
hmwoaah.. dit was okay voor een avondje niksen..
Ik weet niet wat het was, ik was gewoon niet zo onder de indruk. Naar mijn idee had het verhaal totaal geen inhoud.. Ik ben écht wel een type die van die feel good movies houd, maar nee, dit was gewoon net zoals achtergrond muziek, je stoort je er niet aan dat het op staat, maar je er echt op concentreren is haast onmogelijk.

avatar van Chrisjuh
De film is met momenten wel leuk. Van de andere kant heb ik me af en toe echt zitten storen aan het gekwetter via de telefoon, wat de film met momenten wat te hectisch en daardoor irritant maakt. Niet slecht, maar ook niet geweldig. 3*

Ik vond het een irriterende flauwe film..
Kijk ik zeker niet nog een keer.

1.5

Ik begrijp al het negatieve commentaar niet, maar ja waarschijnlijk moet je gewoon van dit soort films houden en dat doe ik!
Meg Ryan is zoals altijd oke en Lisa Kudrow heeft weer de flauwe droge rol. Diane Keaton deed het prima.
Een oke film

Ugh, verschrikkelijk! Wat een saaie film, ik heb 'm voor het einde uitgezet.
Diane Keaton vind ik sowieso nooit echt leuk in films..

avatar van Ithildin
Slechte acteerprestaties, makkelijke emoties, Flinterdun verhaal, want wat gebeurt er nou in feite in de film?, vreselijk irritante flashbacks, de meest voor de hand liggende stereotyperende vrouwenhumor en dan ook nog slecht geregiseerd en geëdit (blech)

waarom stemmen er niet meer mensen op deze film, zodat ie in de flop 100 terecht kan komen?

avatar van RubenM
Ik vond het nog best een aardige film eigenlijk. Hoewel het begin wel onwijs saai was. Later werd het interessanter.

avatar van Legan
Niet echt slecht, maar wel oninteressant, ouwbollig, leeg, saai en onzinnig. En dat voor $60.000.000... Met wat mazzel blijft Keaton permanent aan de zijlijn wat betreft haar ambities als regisseur. Maar voorlopig gaat het goed .