• 8.668.081 stemmen

An Unexpected Love (2003)

Drama | 120 minuten

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Lee Rose

Met onder meer: Leslie Hope, Wendy Crewson en D.W. Moffett

IMDb beoordeling: 5,9 (904)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot An Unexpected Love

"She's always been someone's mother, wife, and daughter. Today Kate Meyer has decided to be herself."

Kate Mayer heeft alles wat haar hartje begeert: een leuke man, twee leuke kinderen en een fijn huis. Toch voelt ze een bepaalde onrust en ze besluit ernaar te handelen. Ze scheidt van haar man en neemt een nieuwe baan. Ook voor Kate zelf is vervolgens de verrassing groot, wanneer ze verliefd wordt op haar nieuwe baas McNally 'Mac' Hays. McNally 'Mac' Hays is namelijk een vrouw.

avatar van jovisambo

jovisambo

Ik vond het wel een goede film. De film gaat in op alles wat het met zich mee kan brengen als iemand ineens verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht, wat een impact het heeft op iemands leven.

Actrice Leslie Hope is ook erg goed in haar rol.

avatar van eavymetal

eavymetal

jovisambo schreef:

Actrice Leslie Hope is ook erg goed in haar rol.

De film is zeker erg goed daar de film een item in zich draagt die helaas voor velen onder ons nog een taboe is.

Leslie Hope is zeker goed in haar rol, maar ook de rollen van Wendy Crewson en D. W. Moffet mogen er naar mijn mening wel zijn.

avatar van Dick2008

Dick2008

Leslie Hope, ik vind haar leuker in This Matter of Marriage (1998). Ze schijnt ook niet verder te komen dan tv-movies en series. (Ze is een Canadese actrice en regisseur).

Dit is ook een tv-film. Dramafilm van het niveau Hallmark/Harlequin. En nog lang ook. 2.0