Revenge (1971)

Alternatieve titels: Terror from under the House | After Jenny Died | Behind the Cellar Door

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Sidney Hayers
met Joan Collins, James Booth en Sinéad Cusack

Een gezin krijgt te maken met de verkrachting van en de moord op hun jongste dochter. Na de begrafenis probeert het gezin om het drama achter zich te laten, totdat het gezin erachter komt dat de man die verdacht wordt van de misdaad, door de politie is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Samen met een vriend, wiens dochter waarschijnlijk ook vermoord is door de verdachte, pakken ze het plan op om de man een lesje te leren. Dit plan blijkt echter onverwachte en desastreuze gevolgen te hebben voor alle betrokkenen.