• 8.224.218 stemmen

Geregisseerd door: Adrian Vitoria

Met onder meer: Sean Bean, Izabella Miko en Danny Dyer

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Age of Heroes

"They Were Britian's Commando Elite"

De Tweede Wereldoorlog. Wanneer korporaal Rains de kapitein van de militaire politie dekt om zijn mannen thuis te brengen na een lange strijd in een verscheurd Frankrijk, wordt hij als een held beschouwd. Eenmaal terug in Dover wordt hij echter gearresteerd. Dan krijgt hij zijn kans op glorie als de marinier Jack Jones zijn potentieel ziet en hem wil als commando voor een geheime missie. Rains aanvaardt de missie van Jones en krijgt gratie. Hun missie is om te infiltreren in een Nazi basis in Noorwegen en de laatste radartechnologie onder de neus van de vijand vandaan te stelen.

image

Flt. Sgt. Roger Rollright

Sophie Holbrook

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/avontuur/drama/thriller/oorlog film...

Goed verhaal...

Goed acteerwerk...

Bekende acteur Sean Bean...

Goed beeld, maar soms geruis...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Onrustig camerabeweging...

avatar van Decec

Decec

MovieMind schreef:

Tja, als je slechthorend bent zou ik je aanraden films te kijken met ondertiteling.

Om dan vervolgens hier te beweren dat de film slecht is omdat er geen ondertiteling was, dat is gewoon kletspraat. Mischien is de film wel slecht, maar dat komt niet omdat er geen ondertiteling was.

Nu wel met ondertiteld...

avatar van Elchapo

Elchapo

Een film met Danny dyer........tja dan weet ik wel hoe laat het is.ook deze keer laat hij weer zien dat acteren niet zijn ding is.verhaal is ook erg rommelig en ik heb écht mijn best moeten doen om de film af te kijken.1.5 stars.

avatar van Toontje G

Toontje G

Hier had veel meer ingezeten, het was best een spannend verhaal maar het is wat, hoe zal ik het zeggen, wat kneuterig opgenomen en geacteerd.

avatar van Feiraco

Feiraco

Een film die precies 90 minuten duurt... Dat was ooit een waarschuwing voor een rotfilm, en is het blijkbaar nog steeds... Slecht acteerwerk, soldaten die dood vallen zoals in westerns uit de jaren'50, en omdat het slechts 90 minuten duurt is de aanloop relatief veel te lang voordat het commando-team in Noorwegen landt. Ik ben het gaan kijken vanwege de goede ratings op Netflix, maar had beter even IMDB en Rotten Tomatoes kunnen checken....

Wat een amateurisme...slecht acteerwerk..knullig van het begin tot het eind ( wat ik dus niet gehaald heb) .had ik niet verwacht in een film met sean bean

avatar van hans233

hans233

Erg slechte film met zeer matig acteer werk met moeite af kunnen kijken.

avatar van gerwin123

gerwin123

Hele goede film mooi verhaal snap niet wat er mis is qua geluid. acteerwerk kon beter zeker top 10 van mijn ww2 films

avatar van GTibel

GTibel

Special forces naar Noorwegen. Ok mannen, doe jullie bruine uniformen aan. ?