Kurt Josef Wagle og Legenden om Fjordheksa (2010)

1 stem

Noorwegen
Komedie / Horror

geregisseerd door Tommy Wirkola
met Stig Frode Henriksen, Martin Hovden en Martin Hykkerud

Kurt Josef Wagle is een visser die vroeg met pensioen is gegaan. Hij is naar de bossen van Tappeluft gegaan om te zoeken naar zijn homoseksuele zoon. Hij is ervan overtuigd dat de Fjordheks zijn zoon in haar macht heeft en Wagle verzamelt een groep mensen om naar hem te zoeken. De groep bestaat uit de werkloze, pedofiele schoolleraar Gregor, de bemoeizuchtige Lilian, de schietgrage politieman Johansen en de lokale troubadour, die vooral bekend is om zijn Shakira-covers.

avatar van Knisper
Komedie-variant op films als Blair Witch Project, gemaakt terwijl ook aan Dead Snow werd gewerkt. Vermoedelijk een hoop smakeloze humor.

avatar van lars-pixar
Lijkt mij erg eentonig zo aan de trailer te zien.