• 8.561.685 stemmen

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Andrew Paquin

Met onder meer: Rachel Blanchard, Tricia Helfer en Brian Geraghty

Plot Open House

"Welcome to the neighborhood..."

Alice en Josh staan op het punt te scheiden. Alice houdt het huis, maar besluit het in de verkoop te zetten. Een aantal dagen na een succesvolle open huis sessie merkt ze tot haar schrik dat een van de potentiële kopers het huis nooit verlaten heeft. Ze wordt vastgebonden en in haar eigen kelder opgesloten. De ongenode gast neemt vervolgens samen met zijn compagnon intrek in het huis. Menig bezoeker valt ten prooi aan de nieuwe bewoners en Alice vecht om te overleven.

imageimage

avatar van the new guy

the new guy

Hoezo zitten Sookie en Bill weer in 1 film?

avatar van supoc

supoc

Lolz dacht gelijk al aan true blood toen ik de cover zag

avatar van alugana

alugana

zééér ondermaatse film, en anna paquin wilde haar broer ofzo plezieren. belachelijke verhaallijn, weinig spanning, saaie moorden en te weinig diepgang om de vorige mankementen goed te maken, ik zou zeggen kijk (nog) maar eens naar funny games ipv van deze.

avatar van Dannysientje31

Dannysientje31

Film wel oke maar meer dan 2 sterren kan ik m niet geven..

en niet kijken voor anna paquin..die doet nog geen 4 minuten mee.

avatar van vogeltje

vogeltje

Wat een saaie film zeg!!!!

Plot klopt niet helemaal
Een koppel trekt in een huis en vermoordt dan mensen in hun huis.
Er is geen ongenode gast in de boven verdieping, zei is een van de vorige
eigenaren.

Kijk dit, het is toch anders dan de vertaling hier

A couple on the verge of a nasty divorce attempt to sell their empty love nest and move on with their lives, separately. After a successful open house they are horrified to discover, days later, that a potential buyer didn't leave their home. While Alice is being held captive in the basement, the unannounced house guest moves in upstairs. She senses her capture is being kept a rebellious secret. She knows her way only way out if she can only get out alive

avatar van Lui

Lui (crew films)

Dat is gewoon de Engelse versie van het plot dat hierboven staan!

Lui schreef:

Dat is gewoon de Engelse versie van het plot dat hierboven staan!

Oke, maar toch is het niet helemaal correct van wat er echt gebeurd

avatar van Lui

Lui (crew films)

Voel je vrij om het plot aan te passen. Ook een bron hoeft natuurlijk niet altijd helemaal juist te zijn

Lui schreef:

Zal het proberen.

Over de film zelf,

Was aardig maar niet super goed, de spanning miste en einde is afgeraffeld.

Acteren was op zich best aardig.

2,5 ster

Plot is aangepast

avatar van djkoelkast

djkoelkast

Je kunt je 88 minuten veel beter besteden dan hier naar kijken.
Te veel vragen onbeantwoord en te veel dingen die niet kloppen ook al is het een paar dagen, de lijken beginnen al te stinken en dan blijven ze nog een paar dagen, dus 2 weken toch minstens en niemand komt de missende mensen zoeken daar? Behalve als die ene man (dat zal wel de beller zijn) komt checken?
En het is dus (waarschijnlijk) een tweeling, afgaande op het verhaaltje aan de tafel.

Behoorlijk rare film.

avatar van mario_arnhem

mario_arnhem

zonde van de tijd deze film...

avatar van mvdb1982

mvdb1982

Wat een verschrikkelijk slechte film. De 0.5* is voor het huis waar de film zich afspeelt. Dit is zover ik me kan herinneren de 2e film op Moviemeter waar ik een 0.5 voor geef.

Naar mijn mening, de flop van 2010!

avatar van Charmelein

Charmelein

Een saaie film met weinig diepgang. Was blij toen hij afgelopen was...

avatar van tassebas32

tassebas32

met de verhaallijn hadden ze echt wel wat leukers ervan kunnen maken

maar dit was gewoon niks

zonde

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Niks om over naar huis te schrijven. misschien voor een keer als er echt niets anders te kijken valt.

gewoon een middelmatig thrillertje

SvV

Wat een dramafilm. Het is saai, vervelend en slaat nergens op. De motieven worden niet uitgediept, Alise had al 100 keer kunnen ontsnappen als ze af en toe eens een beetje opschoot en het is totaal ongeloofwaardig dat er niemand op zoek gaat naar toch minstens vijf vermiste personen.

1*, slechtste film uit 2010 tot nu toe.

avatar van Observator

Observator

Dapper regiedebuut, maar een nogal saaie bedoening inderdaad. Je zou haast denken dat Paquin niet zo goed wist wat-ie met zijn eigen script aan moest.

Slechts een cameo'tje voor Anna Paquin (acteurs- en plotcorrectie ingestuurd).

avatar van PKlijnstra

PKlijnstra

Thriller, die zeker wel wist te boeien.

Bij het kijken van de film, zullen er zeker een aantal vragen door je hoofd spoken. Desondanks is er wel wat weinig actie in de film en wordt het daardoor allemaal wat langdradig. Einde is voorspelbaar en voegt werkelijk niets toe.

avatar van Thera.

Thera.

Jezus, slechte film!

Wel slim van Paquin's broer om zijn zus en diens vriend (man?) te regelen, maar verder... wat een flinterdun verhaal, zeg. Ik vond de blonde jongen wel goed spelen. Ik weet zijn naam niet meer, maar dat autistische psychopatische type, dus.

Wat een sneaky poster ook, met 'Beel' en 'Sookeh' er zo prominent op .

avatar van Elineloves

Elineloves

Pfff, wat heb ik mezelf aangedaan. Bij het zien van de poster dacht ik: James Marsden speelt mee? Dan geef ik hem een kans. Maar Eline keek natuurlijk niet verder dan haar neus lang was.

Oke, wat kan ik hier over zeggen? Dit was niet zo best. Plotsgewijs is het allemaal zo oninteressant dat het je gewoonweg niet boeit wat er verder staat te gebeuren. De sex en de moorden zijn evenmin interessant en van sfeer valt er al helemaal niet te spreken. De acteurs, ik ken er volgens mij geen een van, waren irritant en leken wel weggelopen uit een school toneelstuk.

Zelfs James Marsden had dit niet kunnen redden. (Waar zat ik met mijn gedachten? Ik geef de griep de schuld.)

Snel weg met dit kleine mormel.

avatar van Nelusje

Nelusje

• 2094 stemmen

Niks aan en de hoofdpersoon stelt niet eens vragen, echt nep allemaal.

avatar van Dooz

Dooz

Jammer, zonde van me tijd

avatar van Noodless

Noodless

Elineloves schreef :

Inderdaad, er dan blijft er niet zo veel meer over ! Die blonde jongen viel nog mee in zijn rol. 3/10

avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

Viel me nog mee na de vele negatieve reacties.

Film heeft wel een bepaald sfeertje en het idee van de film is aardig, alleen niet goed uitgewerkt. Het verhaal kent veel saaie en langdradige stukken, waardoor je geneigd bent om je interesse te verliezen en dan maar af te haken. Toch was ik wel steeds benieuwd hoe het verder zou gaan met Alice, en gelukkig werkt de speelduur ook wel mee, de film had niet veel langer moeten duren. De cast was niet geweldig, wel leuk dat Paquin en Moyer voorbij kwamen. Helaas waren die alweer snel uit het beeld verdwenen, en blijf je zitten met de overige drie hoofdrolspelers. Het is gewoon een slechte B versie van films met hetzelfde soort plot, want het is natuurlijk allemaal wel eens eerder gedaan. De gore was trouwens wel aardig te doen, het was redelijk on-screen, al waren de kills zelf totaal niet origineel en echt spannend werd de film ook nergens.

Toch heb ik zat slechtere films gezien, dit was een leuke poging van Andrew Paquin, maar helaas niet echt geslaagd.

Magere 2*

avatar van daxclusive

daxclusive

• 2081 stemmen

De film was spannend, zeker de moiete waard om er naar te kijken.

Het enige minpunt vond ik het einde toch wel, meer omdat de daders verder gingen en het slachttoffer niet meer in beeld kwam. Of ze nu toch nog leefde of is gestorven blijft een vraagteken.

avatar van Boeikens

Boeikens

Standaard slashertje met brave kills en een zeer flauwe spanningsboog.

avatar van umbra

umbra

Matige 'slasher' waarbij de spanning vaak zoek is. Het wijfie (Anna Paquin) mocht er wel zijn en Brian Geraghty als psycho valt best mee, met dat koel en emotieloos uiterlijk 5/10

avatar van frans123

frans123

Elineloves schreef:

Waar zie jij James Marsden op de poster?????

Snel weg met dit kleine mormel.

avatar van Phantasm

Phantasm

De film was aardig, maar er zat totaal geen spanning in.