The Quick and the Undead (2006)

1 stem

Horror / Western

geregisseerd door Gerald Nott
met Clint Glenn, Toar Campbell en Dion Day

Het westen van de Verenigde Staten wordt al jaren geteisterd door zombies en de regering deelt beloningen uit op de hoofden van de zombies. Zombiejager Ryn Baskin wordt na een succesvolle jacht beroofd, beschoten en voor dood achtergelaten door een rivaliserende bende onder leiding van Blythe Remington. Deze heeft het plan om ervoor te zorgen dat er meer zombies komen, zodat hij zelf zijn zakken kan vullen met de beloningen. Ryn overleeft het en besluit op zoek te gaan naar Remington om zijn gestolen beloning weer terug te krijgen.

avatar van SSeagal
Wat een bagger zeg dit, weinig actie en de actie die er is slaat werkelijk nergens op. Ook is het heel opvallend dat de zombies ineens stoppen met een achtervolging zodra de personages even met elkaar een 'belangrijk'gesprek voeren, zodra het gesprek voorbij is komen ze ineens weer te voorschijn. De regisseur riep nog net niet 'cut' en 'action' tijdens de film, echt erg. Nog ** voor wat geinige scenes en de aardige combo van western en zombies.