ad

Geregisseerd door: Jeffery Scott Lando

Met onder meer: Charisma Carpenter, Corin Nemec en Marcus Lyle Brown

Releasedatum: 16 januari 2010

Over House of Bones

Een realitysoap over bezeten huizen wordt gefilmd op een oude plantage. Alhoewel de producers de waarschuwingen van het aanwezige medium, dat het huis echt bezeten is, in eerste instantie negeren, blijkt een aantal mysterieuze gebeurtenissen het tegendeel te bewijzen. Vermiste personen, onverklaarbare verschijningen en de dood van de crew geeft aan dat het huis niet alleen bezeten is, maar in leven is. Wanneer showhost Quentin arriveert, wordt hij gewaarschuwd voor de gebeurtenissen en probeert hij zijn crew te redden. Gevangen in het huis zelf moeten de overgebleven producers en crew meer te weten komen over het gruwelijke verleden van het huis om het kwaad te bestrijden en levend te ontsnappen.

avatar van WaynesW

WaynesW

Wat een rampenplan.

Geloof mij nou: Niet eens de moeite nemen om te kijken.

avatar van Noodless

Noodless

House of .....VERVELING !!!!!

Zwak acteerwerk, een flutverhaal, geen spanning of schrikmomenten !

Carpenter loopt er een beetje doelloos bij en beseft misschien ook waar ben ik in terrecht gekomen.

2/10

avatar van bladerunner2007

bladerunner2007

Yep geen hoogstaande, maar vond het niet hèèl erg slecht verhaal.

Acteerwerk wel matig, alsof ze het oplezen.

Spanning vond ik wel aanwezig, maar niet veel schrikmomenten.

Gewoon middelmatig filmpje waar buffy in meedoet

bobbydigital01

bladerunner2007 schreef:

Yep geen hoogstaande, maar vond het niet hèèl erg slecht verhaal.

Acteerwerk wel matig, alsof ze het oplezen.

Spanning vond ik wel aanwezig, maar niet veel schrikmomenten.

Gewoon middelmatig filmpje waar buffy in meedoet

de vriendin van buffy bedoel je

dominion

Gave poster

Onderhond

Slecht.

Lando lijkt een wat talentloze regisseur die probeert met een horrorfilmpje wat naam te maken. Had niet gedacht dat hij al een 6tal films eerder gemaakt had. Maakt de film er enkel suffer op.

Het verhaaltje is erg standaard maar bevat een aantal leuke zaken die de film best genietbaar zouden kunnen maken. Het haunted house gegeven is ondertussen aardig uitgemolken, toch kan een pretentieloos genrefilmpje op z'n tijd best aardig zijn.

Jammer genoeg is de regie smaakloos en is het acteerwerk echt barslecht. Beide elementen zorgen ervoor dat de film amper te genieten valt en zelfs met z'n 90 minuten nog te lang duurt. Nergens wordt het spannend, nergens is het sfeervol. Gemist kans.

Best link laten liggen, je mist er weinig aan. Voer voor écht genrefreaks die alles gezien moeten hebben.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Hele flauwe en slechte Amerikaanse horror pulp. Denk niet dat men hier op zat te wachten op de zoveelste onzin horror met geen inhoud.

avatar van henkula

henkula

het is voor TV bedoeld zag ik. Charisma Carpenter is wel een snoepje.

het is een doorsnee horror, niet goed maar ook niet direct slecht, soms kan de vertaling ook veel verpesten, zeker de humor.

avatar van Peterke!

Peterke!

Normaal ben ik een held op sokken als het gaat om horrorfilms. Ik schrik heel snel en ben makkelijk 'bang' te krijgen. Sommige momenten waren ook best eng, maar voornamelijk stelde de film weinig voor. Chrisma moet ik zeggen wist de film wel zeer interessant te houden naar mijn mening.

3.0 voor mij.

avatar van 606

Nog niet zo heel slecht, was soms best aardig ook het verhaal was leuk.

Acteren ging wel.

2,5 ster