Family of Cops III: Under Suspicion (1999)

Alternatieve titel: Family of Cops III

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Sheldon Larry
met Charles Bronson, Sebastian Spence en Barbara Williams

De moord op bankier Chandler brengt politie-inspecteur Paul in een penibele situatie. Hij stuit samen met zijn zoon en partner Ben op een opmerkelijke zaak, waarin drugs, het witwassen van geld, en corruptie een rol spelen.

avatar van Captain Pervert
Respect.

De laatste film van Bronson. Voordat hij Alzheimer kreeg en doodging in 2003.

R.I.P.

Minder dan de andere twee delen, maar nog best vermakelijk. Bronson speelt een (over)bezorgde ouder, wat hij op een redelijk overtuigende manier doet, mede dankzij zijn uitstraling. Als je gewoon naar hem kijkt dan hem je het idee dat ie na iedere scene even aan de beademing moet en eigenlijk lekker van zijn pensioen moet gaan genieten. Veel tijd heeft hij na deze film daar niet meer voor gehad.

Op dat plaatje ziet het er wel heel erg uit dat hij flink wat plastische chirurgie heeft ondergaan.

Ja het is lekker rechtgetrokken allemaal, maar als je zijn ogen ziet in de film dan zie je een erg oude man. Vooral wanneer hij ook nog begint te praten. Zijn stoere stem, waar is die gebleven?

avatar van speedy23
kos schreef:

Het is het plaatje zelf dat bijgewerkt is hoor. In deze film (zijn laatste) is het echt om medelijden met hem te krijgen. Misschien een verregaande vergelijking is dat hij een beetje lijkt op de paus, je ziet echt dat de man ziek is. Gewoon zielig.

ik vond hem niet ziek uitzien in de film, gewoon een oude indruk.

avatar van movie acteurs
Dit was Bronson's laatste film. Helaas is deze film niet goed. Charles was hier toch te oud voor en het duurde daarnaast te lang. Ik kan er niets anders van maken dan een 2,0.