Smitty (2012)

Drama / Familie

geregisseerd door David Mickey Evans
met Brandon Tyler Russell, Mira Sorvino en Peter Fonda

De 13-jarige Ben (Brandon Tyler Russell) heeft het wederom voor elkaar...en zijn alleenstaande moeder (Mira Sorvino) heeft er genoeg van dat hij zich steeds misdraagd. Ben kan kiezen tussen opgenomen te worden in een heropvoedingsinstituut of de zomer door te brengen bij zijn opa Jack (Peter Fonda) op de boerderij in Iowa. De dag na zijn aankomst op de boerderij wil hij al weer weg. Jack besluit een hond voor hem te kopen om hem wat gezelschap te geven en hem in het gareel te houden. Ben leert snel belangrijke levenslessen over vriendschap, familie en verantwoordelijkheid.

avatar van hendriks
aardige film maar wat een irritant joch
leuk louis gosset weer eens te zien in een film