Going the Distance (2010)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Nanette Burstein
met Justin Long, Drew Barrymore en Christina Applegate

Wanneer de vrijgevochten Erin (Drew Barrymore) en de kersverse vrijgezel Garrett (Justin Long) elkaar tegenkomen in New York, leidt dit tot een korte maar hartstochtelijke zomeraffaire. Geen van beiden is uit op een vaste relatie, maar wanneer Erin na de vakantie terugkeert naar haar woonplaats San Francisco, missen de twee elkaar eigenlijk meer dan verwacht.

Een vreselijke film. Het enige dat ik leuk vond, was: "Statue!

avatar van Boenga
Niks komisch, totaal inhoudloos en niet uitgewerkt, zeer slappe conversaties, niet de minste romantische klik tussen de twee hoofdpersonages, bedenkelijk acteerwerk,...
Deze LP van Chaotic Dischord zegt het helemaal.

avatar van nijkerkbert
Heerlijke no nonsens film na een dag werken!

avatar van IH88
“I'm 31. I'm an intern. I'm going to get wasted.”

Eigenlijk is Christina Applegate nog het grootste pluspunt (zoals wel vaker), en gezien haar zeer beperkte rol zegt dat al veel over Going the Distance. Long en Barrymore zijn de hoofdrolspelers waar we voor moeten juichen, maar het plezier en de verliefdheid straalt er niet vanaf. Lange afstandsrelaties werken maar zelden, en dat geldt dus ook voor films over lange afstandsrelaties. Maar het laat wel weer zien dat Applegate beter verdient dan dit.