• 8.561.770 stemmen

Going the Distance (2010)

Komedie / Romantiek | 109 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Nanette Burstein

Met onder meer: Justin Long, Drew Barrymore en Christina Applegate

Releasedatum: 9 september 2010

Plot Going the Distance

"A comedy about meeting each other halfway."

Wanneer de vrijgevochten Erin (Drew Barrymore) en de kersverse vrijgezel Garrett (Justin Long) elkaar tegenkomen in New York, leidt dit tot een korte maar hartstochtelijke zomeraffaire. Geen van beiden is uit op een vaste relatie, maar wanneer Erin na de vakantie terugkeert naar haar woonplaats San Francisco, missen de twee elkaar eigenlijk meer dan verwacht.

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van mjan

mjan

Een vreselijke film. Het enige dat ik leuk vond, was: "Statue!

avatar van Boenga

Boenga

Niks komisch, totaal inhoudloos en niet uitgewerkt, zeer slappe conversaties, niet de minste romantische klik tussen de twee hoofdpersonages, bedenkelijk acteerwerk,...

Deze LP van Chaotic Dischord zegt het helemaal.

avatar van nijkerkbert

nijkerkbert

Heerlijke no nonsens film na een dag werken!

avatar van IH88

IH88

“I'm 31. I'm an intern. I'm going to get wasted.”

Eigenlijk is Christina Applegate nog het grootste pluspunt (zoals wel vaker), en gezien haar zeer beperkte rol zegt dat al veel over Going the Distance. Long en Barrymore zijn de hoofdrolspelers waar we voor moeten juichen, maar het plezier en de verliefdheid straalt er niet vanaf. Lange afstandsrelaties werken maar zelden, en dat geldt dus ook voor films over lange afstandsrelaties. Maar het laat wel weer zien dat Applegate beter verdient dan dit.

avatar van teigertje

teigertje

• 2072 stemmen

Een matige luchtige komedie romantiek film, een doorsnee film.

Niet het beste werk met Drew Barrymore.

Leuk maar meer niet.

avatar van MH040

MH040

Verreweg de grappigste in deze film was Jim Gaffigan en in mindere mate Charlie Day. De twee hoofdpersonen en het verhaaltje waren niets bijzonders. Aardig tussendoortje.