Girl Fever (2002)

Alternatieve titel: 100 Women

geregisseerd door Michael Davis
met Chad Donella, Jackie Katzman en Jennifer Morrison

Student Sam heeft zijn dag niet. Zijn beste vriend is oversexed, hij hoort dat hij absoluut geen talent heeft voor striptekenaar en zijn macho vriendin Gretchen dumpt hem omdat hij onvoldoende presteert in bed - hij haalt zijn tong open aan haar piercing. Dan ontmoet hij Hope. De beeldschone vrouw vindt het haar taak om hem zijn glimlach weer terug te bezorgen.

je kunt hem dus al huren (doe maar niet)

ik moest soms wel erg glimlachen om dit stukje amerikaanse doorsnee puberfilm.
Slaat totaal nergens op maar leuk voor een dooie avond.
Hoofdrolspeler leek erg op Patrick Bateman van American Psycho.

avatar van stefan dias
Deze film valt tussen twee stoelen. Enerzijds heb je karakters die grappig hadden kunnen zijn met hun pseudo-intellectualistische levensbeschouwingen, maar anderzijds heeft een lul bij de producers zodanig op een happy end gehamerd, dat het verhaal geheel de verkeerde kant is opgegaan. Verkeerde? Nergens heen!