Borderline (2002)

Verenigde Staten / Duitsland
Drama / Misdaad

geregisseerd door Evelyn Purcell
met Gina Gershon, Sean Patrick Flanery en Michael Biehn

Psychiater Dr. Lila Colleti is gescheiden van haar man en ontroostbaar wanneer ze de voogdij over haar kinderen aan hem verliest. Als één van haar patiënten wordt vrijgelaten besluit deze zijn dokter te gaan helpen en vermoordt haar ex-man en zijn vriendin. Maar dan begint de politie te twijfelen aan de onschuld van Dr. Colleti, al het bewijsmateriaal wijst naar haar...

Ja we hebben het allemaal al een keer gezien , een magere 5 en zeer voorspelbaar.

avatar van Armin
Zo voorspelbaar vond ik 'm niet.
Heb toch tot (bijna) het einde toe nog m'n twijfels gehad wie het nou gedaan had. Na de ontknoping vond ik het einde nogal abrupt, maar al met al toch 'n aardige thriller. ***