Where's Marlowe? (1998)

1 stem

geregisseerd door Daniel Pyne
met Miguel Ferrer, John Livingston en Mos Def

Wilton en A.J. hebben de ambitie om bekende documentaire-makers te worden. Na hun geflopte debuut hebben ze echter problemen om serieus genomen te worden. Vastbesloten om het toch helemaal te gaan maken beginnen ze aan hun volgende project: een documentaire over privé-detectives in Los Angeles. Hun gids door de stad is echter de incompetente Joe Boone.

avatar van xenne
vrij boeiende extremely low budget (vermoedelijk?) mockumentary met een ferme dosis humor. gaandeweg wordt het meer een misdaadverhaal dat niet altijd even goed te volgen was, vrij ingewikkeld plot = kan ook aan late uitzenduur gelegen hebben. wel eens 't bekijken waard