• 10.545 nieuwsartikelen

Met onder meer: Kristian Brodie

Gesproken taal: Mandarijn

Plot Jue Ming Pai Dui

"A party to die for"

Vijf vrienden arriveren op een feestje, maar ze zijn zich onbewust van het feit dat deze speciale avond een dekmantel is voor een nacht vol pijn en kwelling. Tijdens het spelen van een spel wordt er iemand vermoord en worden zij de slachtoffers van een nieuw moordspel.

Wade Chen

President Yang

Woman in Red Dress

Dancing Girl

avatar van Beloki

Beloki

Deze film bewijst maar weer eens dat veel bloed nog geen goede horrorfilm maakt.

De film is geen moment spannend, de acteerprestaties zijn bedroevend en er zit geen enkel verhaal achter,

Ook nog eens de eerste horrorfilm die ik heb gezien zonder ook maar een fatsoenlijk schrikmoment. Knap.

Helaas kan ik geen minpunten geven.

B.

stinissen (crew films & series)

Ik vond hem echt goed de film is ook lekker goor en wist me goed te vermaken.

Deze film is echt voor de liefhebber van Saw en in mindere mate Hostel.

avatar van RickZ

RickZ

Thaise horror met een paar lekkere bloederige en gore scenes maar het blijft allemaal redelijk braaf vergeleken met Hostel. Het geheel is niet zo spannend allemaal, beetje slap verhaal.

stinissen (crew films & series)

RickZ schreef:

Je bedoelt Taiwan .

avatar van RickZ

RickZ

Thais, Japans, Taiwanees, allemaal hetzelfde: niet te verstaan en dus ondertitels lezen....

Onderhond

• 11932 stemmen

Lijkt ook wel wat op Noors en Portugees. Ook ondertitels lezen.

avatar van 606

Beetje mix van aantal VS films zoals, Hoster, saw en Jason voorhees met de maskers.

Verders aardig in elkaar gezet en acteurs zijn ook niet slecht.

3,5 ster

avatar van Boeikens

Boeikens

Redelijk goede martelhorror.

Zonder veel voorverhaal, matig spannend doch redelijk sfeervol.

De gore werd naar het einde toe steeds beter.

Deed me vooral denken aan Hostel.

avatar van Noodless

Noodless

Best wel goed. Vermakelijke horrorfilm die slasher - en martelscènes combineert in een spel voor de rijken. Een paar degelijke gore momenten en qua sfeer dik in orde.

Ook de acteurs stoorden niet, het was zelfs hier een voordeel dat je als kijker het dit keer niet zo moeilijk had met al die Aziatische gezichten Dat is al anders geweest bij films uit het Oosten.

Op gebied van spanning kon het wat beter. 7/10

avatar van FillumGek

FillumGek

Een leuke verrassing. Ik had de verwachtingen laag gehouden en dan blijkt dit een geslaagde wegkijker die enkele vrij stevige martelscenes uit de mouw schudt.

Invitation Only begint lekker vlot op een feestje dat zelfs wat Amerikaans aanvoelt. Blije muziekjes onderstrepen een aantal geinige toestanden en er lijkt niks aan de hand. Totdat de party voor een vijftal feestgangers veranderd in een martelshow met live audience. Best tof en surreal wat me een beetje deed denken aan The Incredible Torture Show. Verhaal is verder niet bijzonder en kent ook geen echte verrassingen of interessante plotwendingen. De spanning is niet voelbaar, wellicht door de donkere, onduidelijke setting, en soms wordt er iets te veel gespeurd naar de op hol geslagen prooi.

Toch kijkt het best lekker weg en dat heeft vooral te maken met de chicks 'n gore. Zo zorgt de geile AV idol Maria Ozawa voor een neukpartij en zijn er nog wat leuke grietjes te zien, zoals degene die de videobeelden bekijkt waarvan ik de naam vergeten ben. Maar de moorden mogen er ook best zijn. Niet origineel, wel zeer degelijk uitgevoerd. De special effects zien er dusdanig professioneel uit dat je kan zien dat er genoeg aandacht aan is besteed.

Goede film voor de liefhebber van torture, al moet gezegd worden dat de echt harde torture scenes schaars zijn. Er vloeit echter genoeg bloed om de honger te stillen.

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2090 stemmen

Een niemendalletje. Het is op zich redelijk te doen vanwege wat gore en een klein beetje spanning maar het zal me niet lang bijblijven. Het publiek-gebeuren overtuigt niet wat betreft ongemakkelijkheid / shockvalue en het kat- en muisspelletje in het rommelige gebouw begint te eentonig te worden, weinig beklemmend of sfeervol. Voor de rest is het degelijk, aardig om eens mee te pikken.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ik vond het een leuke film om te kijken en wist nog te boeien ook.

Dat hier mensen een 0,5 voor durven geven, zijn legio slechtere films.