• 10.595 nieuwsartikelen
  • 8.968.356 stemmen

Roxy Hunter and the Myth of the Mermaid (2008)

Familie | 92 minuten

Genre: Familie

Geregisseerd door: Eleanor Lindo

Met onder meer: Aria Wallace en Yannick Bisson

IMDb beoordeling: 5,6 (234)

Gesproken taal: Engels

Plot Roxy Hunter and the Myth of the Mermaid

Nadat een druipnatte meid wordt aangetroffen voor de koffieshop in de buurt, neemt Roxy haar mee naar huis. Het meisje blijkt geheugenverlies te hebben, vandaar dat Roxy haar 'Annie Nonymous' noemt. Annie doet erg vreemd en wanneer Roxy op verder onderzoek uitgaat komt ze er achter dat Annie een zeermeermin is die op zoek is naar haar familie.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Eindelijk toegevoegd en nu kan ik mijn ó zó gewilde stem plaatsen . Dit is zonder twijfel één van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Verhaal is megacliché en Aria speelt zo verschrikkelijk irritant! Ik zou dit m'n kinderen niet aandoen.

avatar van jimcarrey gek

jimcarrey gek

jumpstylemovie schreef:

ik heb ook een sutk gezien

Ze kunnen de remake op de Wallen filmen. .

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Het kan zijn dat ik deze ooit eens heb gezien, al kan ik hem me niet voor de geest halen.. Ik vond in ieder geval Roxy Hunter and the Mystery of the Moody Ghost niet leuk.

avatar van gukker

gukker

jumpstylemovie schreef:

Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik ooit een slechtere film heb gezien.

avatar van gukker

gukker

Hoe kan het eigenlijk zijn dat er 3 films van Roxy Hunter zijn gemaakt? Waarom zijn ze niet gewoon gestopt bij de eerste??

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

gukker schreef:

Er zijn er 4! Tutuuuu!

avatar van clockwork72

clockwork72

Die eerste zin van de plotomschrijving voorspelt al niet veel goeds Nadat een druipnatte meid word aangetroffen voor de koffieshop in de buurt, neemt Roxy haar mee naar huis