• 10.576 nieuwsartikelen
  • 8.965.701 stemmen

Roxy Hunter and the Secret of the Shaman (2008)

Familie | 90 minuten

Genre: Familie

Geregisseerd door: Eleanor Lindo

Met onder meer: Aria Wallace en Robin Brûlé

IMDb beoordeling: 5,8 (200)

Gesproken taal: Engels

Plot Roxy Hunter and the Secret of the Shaman

Iedereen uit Serenity Fall is druk bezig met de voorbereidingen van het 150-jarig verjaardagsfeest van de stad, wanneer ze erachter komen dat een ontzettend duur kristal is verdwenen. De enige verdachte is een vreemde man die in het bos leeft en bekend staat als de sjamaan. Roxy (Aria Wallace) en haar beste vriendje Max proberen het mysterie op te lossen. Zou de sjamaan de dief zijn? Of is het iemand van wie ze het nooit hadden gedacht?

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Ik heb weer een Roxy film toegevoegd en ik kan niet anders zeggen dan dat dit Deel weer ongelovelijk slecht is. Hij is ietsje beter als The Myth of the Mermaid maar het vermaakt niet, acteerwerk is dodelijk irritant en ik denk dat elke beginneling met dit op de proppen zou kunnen komen.

avatar van gukker

gukker

jumpstylemovie schreef:

Ligt het aan mij of vindt je het gewoon leuk om de Roxy Hunter films te kijken omdat ze zo ongelofelijk slecht zijn?