Lucky 7 (2003)

Alternatieve titel: Lucky Seven

Canada

geregisseerd door Harry Winer
met Kimberly Williams, Warren Christie en Patrick Dempsey

Amy's moeder stierf toen het meisje amper zeven jaar was. Toch had zij reeds het hele leven van haar dochter uitgestippeld, inclusief het feit dat Amy zou trouwen met haar zevende vriendje. Als Amy echter smoorverliefd wordt op nummer zes, staat ze voor een dilemma. Immers tot dan toe werkten haar moeders adviezen en geplande tijdlijn prima.

avatar van MaryCorleone
Feel good film, leuk spel van Patrick Dempsey

het is meer een romantische komedie, maar wel een hele aardige die een leuk basisfeit heeft als leidraad. Kimberly en Patrick spelen de rollen heel erg goed. Het is haast onmogelijk om niet in een romantische bui te komen na deze film.

****

avatar van Eny
Eny
Aardige film maar niet veel bijzonders. Verhaal is zwak. ***sterretjes

En bovendien klopt er niks van. Nummer 6 is haar vriendje. Maar ze wil van he nummer 7 maken. En dan gaat ze snel met iemand anders uit. Maar eigenlijk is dat nummer 7, dus ze wordt verliefd op 7 en niet op6. Of ben ik in de war. Ach zal wel... niet te veel bij nadenken

Leuke romantische film en zo een zwak verhaal vond ik het niet!

ga ik zeker kijken
is een leuke film!!
dikke 5!

oleuke film vooral Patrick Dempsey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van nightbreed
Tegen beter weten in ga ik deze film proberen te kijken maar ik vrees dat alle cliches weer uit de kast worden getrokken waardoor ik na een half uur al zal afhaken.
Ik heb het niet zo op de 'picture perfect' typetjes in films, die in en in goed zijn en alles goed bedoelen, maar dan krijg je de bekende goed bedoelde 'fout' waardoor het bijna mis lijkt te gaan en op het einde komt alles toch weer goed zodat we allemaal met een goed gevoel naar bed kunnen gaan, JAKKES daar word ik nou letterlijk misselijk van.

avatar van Eny
Eny
ThatsTheWay schreef:
ga ik zeker kijken
is een leuke film!!
dikke 5!

dikke 5 maar moet nog kijken???

lowhusky
Deze is vanavond al om 22:20 afgelopen...

avatar van Antina
Heerlijke film met heerlijke mannen 3.5*

avatar van nightbreed
Mierzoet, oppervlakkig, voorspelbaar, cliche, 13 in een dozijn...

Cijfer: 2

Leuke film , maar erg voorspelbaar!

Eny schreef:

dikke 5 maar moet nog kijken???

dat zeg ik helemaal niet!!
ik had hem al gezien, en ging hem nog een keer kijken
bemoei je met je eigen zaken, dankje!!

avatar van kanjertje
Zeker geen topper.
Wel lekker leuk en aangenaam filmpje om (heel relaxd) te kunnen volgen.

avatar van drlina
Heel erg leuk om naar te kijken!

avatar van jumpstylemovie
Aardig filmpje , alleen de cover hier op moviemeter ziet er nogal afgeraffeld uit. Ook weinig stemmen , ik dacht dat het wel zo'n bekende wijfen-film zou zijn
3***

avatar van ane19
Leuk film 5*

avatar van Katharina
Patrick Dempsey heeft schitterende ogen !! En Kimberly Williams heeft een eritant gezicht. Leuke romcom!!

avatar van jumpstylemovie
ane19 schreef:
Leuk film 5*

Een leuke film krijgt meteen 5*?

avatar van horrorfreak23
Je weet natuurlijk van in het begin bij wie ze uiteindelijk terecht komt maar toch een leuke film.

avatar van Fran
Jaaaa, lekker romantisch filmpje. Niets mis mee. Natuurlijk geen hoogstaand drama of een meeslepend romantisch verhaal maar dat weet je natuurlijk van te voren, Als romcom voldoet deze film het gewoon perfect. Dempsey doet zijn bijnaam uit Grey's Anatomy eer aan als "mc Dreamy".

De chemie tussen Williams en Dempsey is ook heel sterk en het verhaal lekker romantisch dus wat wil je nog meer. Het verhaal is helaas niet erg origineel. Dat is wel jammer. Hij onderscheidt zich nergens van andere romcom's dus iets origineels hoef je niet te verwachten. Maar toch is het een heerlijke romcom waar je je even lekker in kan inleven.