Harlow (1965)

geregisseerd door Gordon Douglas
met Carroll Baker, Red Buttons en Raf Vallone

Biografie over de beroemde Amerikaanse actrice uit de jaren '30, Jean Harlow. Ze begint haar carrière in de filmindustrie met allerlei functies achter de schermen, totdat een agent genaamd Arthur haar onder zijn hoede neemt. Dit leidt alleen maar tot kleine bijrolletjes, maar Arthurs geloof in haar brengt uiteindelijk succes. Alle vrouwen willen op haar lijken en alle mannen willen haar hebben, maar haar privé-leven is één groot rommeltje