A Fine Madness (1966)

Komedie / Drama

geregisseerd door Irvin Kershner
met Sean Connery, Joanne Woodward en Jean Seberg

Samson Shillitoe is een gefrustreerde dichter die als een magneet op vrouwen werkt. Hij ligt achter met betalingen en woont samen met zijn vrouw Rhoda. Als Samson op een dag niet meer kan schrijven, brengt Rhoda hem naar een dokter die hem probeert zijn vaardigheid weer terug te krijgen.

FisherKing
Naar Elliot Baker's boek . Sean Connery borduurt hier in feite door op zijn macho succes als 007. Ik vind hem hier briljant spelen als getormenteerde dichter.

avatar van Erick1985
Bijna cult zou ik willen zeggen... toch leuk!

Geslaagde geestige komedie met Sean Connery die zich hier helemaal lijkt thuis te voelen en vooral
ook een verrukkelijke rol van Joanne Woodward als drukke fladder.