Prehysteria! (1993)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Albert Band en Charles Band
met Brett Cullen, Colleen Morris en Austin O'Brien

Het leven van twee kinderen verandert voorgoed als zij per toeval de eieren van vijf dwergdinosaurussen in hun bezit krijgen. Als de eieren uitkomen, zetten de dino's de boel op stelten. Er dreigt gevaar als de oorspronkelijke vinder, een op geld beluste archeoloog, ontdekt wie zijn dino's heeft.

BS
tja, kinderfilm.Misschien wilde ze meevaren op de bekendheid van Jurassic park.
De poppen zijn best leuk gedaan,maar echt leuk of apart is hij niet.
Misschien leuk voor de kids,maar kwa kwaliteit laat hij veel te wensen over.
1,5 ster

Moviestar
Vond deze vroeger (toen ie net uit was) wel leuk maar was er toen ook al niet weg van, maar als je nu jaren later ziet dat je broertje m zit te kijken en dan dus ziet hoe slecht het wel niet is, acteerwerk, de dinosaurussen, dan is dat wel jammer maar dat komt misschien ook doordat er tegenwoordig veel meer met de PC wordt gedaan. 0,5*

Een toevallige verwisseling hebben we pas 100.000 keer eerder gezien. En dan ook nog eens een hond die eieren uitbroedt. Pfff Behoorlijk vermoeiend allemaal. Zelf voor een kinderfilm is het allemaal erg matig 1*