Betrothed (2016)

Horror / Thriller

geregisseerd door Jim Lane
met Mikayla Gibson, Trae Ireland en Bunny Gibson

Studente Audra West begeeft zich naar een winkel. Onderweg wordt ze gekidnapt door een gestoorde familie. Ze wordt wakker in een verlaten woestijn en doet de ontdekking dat ze moet trouwen met Adam, de jongste zoon van de moorddadige familie. Audra realiseert zich dat ze zal moeten ontsnappen, maar weet ook dat de woestijn dodelijk kan zijn. Ondertussen huurt Audra's familie een privédetective in om haar op te sporen.

avatar van Tartarus
Een film zo slecht dat je ogen spontaan beginnen te bloeden . Het verhaal gaat over een meisje dat gevangen wordt genomen door een gestoorde familie om met de zoon des huizes te gaan trouwen. Klinkt niet slecht toch? Daar kan best een leuke horror van gemaakt worden. Tuurlijk... maar dan is het wel belangrijk om eerst een stel fatsoenlijke acteurs bij elkaar te krijgen!
Oke, oke, niet allemaal waren ze tergend slecht, sommigen waren net-te-accepteren-slecht, maar dat gold helaas niet voor de hoofdrolspelers. Vergeleken bij de "acteurs" in deze film zijn de acteurs in de gemiddelde porno film ineens oscar waardig. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik.

Is er dan niks positief te melden? Uhh...nou, de film begon met een sexy dame, maar dat duurde ook niet lang. En er zaten wel wat leuke ideetjes in (jongen op zolder bv), maar die waren niet echt leuk meer door de slechte uitvoering.

Deze film uitkijken is al een traumatische ervaring op zich, dus veel meer ga ik er ook niet over schrijven. Een gewaarschuwd mens telt voor twee