The Intruders (2015)

Canada
Thriller / Horror

geregisseerd door Adam Massey
met Miranda Cosgrove, Austin Butler en Donal Logue

Studente Rose Halshford verhuist met haar vader naar een oud huis. Ze ontdekt dat de vorige bewoner onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en denkt dat haar onvriendelijke buren er meer vanaf weten dan ze zeggen. Als Rose vreemde geluiden hoort en vreemde dingen ziet in het huis, gelooft niemand haar, zelfs haar vader niet.

avatar van mcdaktari
Alweer de zoveelste film met een degelijk verhaal? En als het dan nog goed zou zijn dan is er niks mis mee, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

avatar van Richard_Voorhees
Een horrorfilm met Miranda Cosgrove (bekend van iCarly)?
Ik denk dat ik pas...

Ik ga hem toch eens proberen,

santaro schreef:
Ik ga hem toch eens proberen,

Vondt hem niet tegenvallen en toch ook niet heel bijzonder. Gewoon een doorsnee filmpje dat lekker wegkijkt.

Weer een verhaal van dertien in een dozijn; de acteurs deden hun best,maar wie een spannende,
bloedige thriller verwacht,zal ontgoocheld zijn.

avatar van joolstein
Nietszeggend honderd in een dozijn film. De acteurs deden nog hun best. Maar aangezien het verhaal gewoon niet spannend is kunnen die de film ook niet redden. Het is allemaal gewoon te mak! Geen bloed, geen spanning, geen jump scares. Hierdoor kabbel het maar een beetje. En doordat het al zoveel keer is gedaan slaat dan de verveling toe. Aangezien het niets toevoegd aan de lange reeks met dit soort films, mag de film blij zijn dat er nog een magere 2 sterren in zat

avatar van Daan258
Een erg standaard thrillertje die nergens spannend wordt en een verhaal wat we al vele malen eerder hebben gezien. Gezin gaat verhuizen, dochter komt er snel achter dat er iets ergs in het huis gebeurt is, gaat op onderzoek uit, vader gelooft dochter niet etc. etc.
Verder redelijk mee vermaakt als tussendoortje, maar niks vernieuwends.

avatar van knusse stoel
Niet onaardige film maar niet een topper.

avatar van bjerik76
Dit was echt niks.
Hoewel ik er wel naast zat waarvan ik dacht wie de slechterik zou zijn, vond ik deze slechterik ver gezocht.
Verder is het niet spannend genoeg, en voor een horror al helemaal niet.