ad

Geregisseerd door: Brandon Nutt

Met onder meer: America Olivo en Marissa Tait

Releasedatum: 11 augustus 2009

Over The Last Resort

Kathleen, die op het punt staat om te trouwen, en haar vier bruidsmeisjes, Sophia, Jessica, Beth en Amber, reizen af naar Mexico om hier nog even te feesten, voordat de bruiloft plaatsvindt. Na een nacht flink gefeest te hebben, verlaat Sophia de groep, om mee te gaan met Rob, een knappe Amerikaanse toerist. De overige vrouwen besluiten een trip te maken naar het plattelandsgebied, maar worden hier beroofd en achtergelaten op een afgelegen terrein. Als de nacht dichterbij komt, besluiten de uitgeputte vriendinnen de nacht door te brengen in een verlaten gebied. Meteen als ze binnenkomen beginnen er al rare dingen te gebeuren; het lijkt alsof er een kwaad iets aanwezig is. Sophia, die inmiddels terug is, doet er alles aan om haar vriendinnen op te sporen. Sophia en Rob gaan op zoek naar hen en komen ook in het gebied terecht. Maar het kwaad neemt bezit van iedereen die het gebied binnentreedt.

avatar van MGpower

MGpower

Echt een heel slechte poster! Krijg totaal niet het gevoel van: die wil ik zien!

avatar van Taken

Taken

IDD deze ziet er een stuk beter uit.

The Last Resort Cover

avatar van stef89

stef89

Ik vrees het ergste voor deze film. Daarom wacht ik nog maar ff totdat er ook daadwerkelijk op deze film is gestemd. Maar dit wordt waarschijnlijk weer een teleurstelling.

avatar van wous33

wous33

ik weet het wel zeker

avatar van J filmrecent

J filmrecent

Ja wat moet je zeggen,

Het begint goed maar volgens mij is de schrijver stoned geweest want hoe de film zich verder ontwikkeld.

ikke nie begrijpe!!!!!

Pluspunt van de film het vrouwelijk schoon.

avatar van BoondogSaint

BoondogSaint

Ik kan wel het hele rijtje aflopen (verhaallijn, acteerprestaties, camerawerk, etc), maar om een lang verhaal kort te houden: er is naar mijn mening werkelijk geen enkel onderdeel waarin deze film een voldoende scoort.

avatar van gerrutcamaro

gerrutcamaro

slappe uitwerking van een toch al niet al te stevig verhaal, ook duidelijk een non-budget productie

avatar van Lui

Lui (crew films)

Taken schreef:

IDD deze ziet er een stuk beter uit.

The Last Resort Cover

Zo beter?

avatar van TheRisingSun

TheRisingSun

• 2031 stemmen

Poster is een beetje erg van de film Three (Survival Island) afgekeken, geloof ik...

Kijk en oordeel zelf:

Three (2005)

avatar van mcdaktari

mcdaktari

wat een klotte film zeg, gewoon niet kijken

edeningrid

he mensen iedereen heeft toch een eigen mening

hoe hij een film vind kan niet altij tijd kaviaar zijn

avatar van m1701

m1701

• 2084 stemmen

Op zich was de film wel aardig alleen jammer van het einde, ze hadden er iets veel beters van kunnen maken!

De film duurde ook iets minder dan 70 minuten! Dus ach dat valt wel mee.

Beetje slap verhaaltje maar de spanning was er wel.

2* voor de moeite

ps. De bruid in deze film speelde vroeger "Becky" in The Bold and the Beautiful

avatar van RickZ

RickZ

Thriller(horror) over beroofde groep nice chicks (die leveren een halve ster extra op) die beroofd worden. Nergens spannend, en vooral op het einde wordt de film zwak.

avatar van Vascago

Vascago

Ik stel gruwelijk irritante meiden op vakantie in Mexico. Ik hoopte al gauw dat ze op de meest vreselijke manieren afgeslacht werden, maar dat duurde maar en duurde maar. De laatste 20 minuten waren wel zoals ik de hele film al wou. Voor de rest superslecht acteerwerk en een slechte soundtrack.

avatar van jmvd

jmvd

Hopeloos zwakke film. het meest positieve was nog de korte speelduur

avatar van Wesley29m

Wesley29m

De speelduur had meer weg van een gemiddelde serie.

Aftiteling begon al op 68 minuten!!! Jeetje wat kort!

En helaas kwam het einde ook compleet uit de lucht vallen.

En was werkelijk te idioot voor worden!

Ik voel een notering in de Flop 100 aankomen

Toch nog iets positiefs:

De 5 zeker niet lelijk ogende vrouwen, de korte speelduur, en de toch best nog wel bloederige laatste 20 minuten.

Om die reden krijgt de film van mij toch nog een *, hoger dan dat kom ik helaas niet!

avatar van dragonmaster

dragonmaster

mooie hoes, slechte film. slecht gefilmd, geacteerd en dom verhaal. heb deze film in 15 minuten gezien : thank god for fast forward !!!!

avatar van Timecop

Timecop

afgeraffeld zooitje.

avatar van horrorfreak23

horrorfreak23

was nog ok. Lang geleden dat ik nog eens het "bezeten" soort horror gezien heb. leuk om op een griezelig avondje te bekijken

avatar van Pistons

Pistons

De chicks waren leuk, sommie scènes ook, de rest niet. Echt niet.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

"We should've gone to Vegas!"

Tsja, dit is allemaal erg slecht. Acteerwerk dat zelfs te zwaar onder de maat is voor een pornoproduktie, erg veel pijnlijke pogingen om het spannend te maken maar falen voordurend en de zogenaamde mooie vrouwen zijn niet eens mooi. Dat dit een DVD release heeft gekregen is mij een raadsel.

Nog nooit heb ik een low budget film gezien dat een director zo kansloos bezig is. De invloed op de regie was ie helemaal kwijt. Ik snap nog steeds niet wat de reden was dat die chicks compleet doordraaiden. Nee, mijden deze troep en laat je ook niet verleiden door de cover.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1915 stemmen

TheRisingSun schreef:

Kijk en oordeel zelf:

Three (2005)

ja ik moest ook meteen aan die film denken bij deze cover

avatar van 606

Het einde was het leukste rest was bar slecht gewoon.

1,5 ster

avatar van progressive008

progressive008

Toen ik de cover zag dacht ik``deze film moet ik zien``.

Maar echt wat een drama is dit zeg. Ongelooflijke low budget/B film.

Enige positieve van de film waren de laatste 5 minuten.

Absoluut geen aanrader.

avatar van sjonnie40

sjonnie40

Als ik een top 100 zou hebben voor slechtste film zou deze zeker in de top 3 staan. Ik heb hem uitgezien, maar sjonge sjonge

avatar van Joera

Joera

'Heb hem net gezien. Ik denk dat ze er wel meer van hadden kunnen maken. Ik vond de cast nog niet eens zo slecht. Ik vond het wel heel jammer dat het zo vaag werd, dat ze allemaal gek werden op dat resort. Dat ging me te ver. Verder was het nergens spannend.

avatar van Jake the muss

Jake the muss

MGpower schreef:

Laat de poster maar lekker zn werk doen dan, want deze wil je inderdaad NIET zien

avatar van DV1984

DV1984

De poster deed me ook wel een beetje denken aan I spit on your grave en Three. De film mocht helaas niet zo zijn..Ik raad dan ook iedereen af deze film te kijken.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Erg slecht veel fouten erin, ook al met schminken, ene keer zit het bloed links dan rechts etc.

Als je niks beters te doen hebt dan kun je dit kijken (64 minuten), maar je kunt beter je tijd nuttig besteden.

Ook het verhaal wordt totaal niet interessant en al helemaal niet uitgewerkt.

avatar van jippie2010

jippie2010

Tot drie kwart van de film was dit nog een redelijke B-film voor de liefhebber.

Maar wat hebben ze er een bizar slecht einde van gemaakt. *1,5

avatar van Noodless

Noodless

Mooie hoes die samen met de beschrijving van het verhaal me wel nieuwsgierig maakte. Maar helaas viel de uitwerking tegen. De vrouwelijke cast kan niet op tegen de sexy dvd cover ( is ook helemaal niet aan de orde in de film ) en het acteerwerk van de dames is matig. Toegegeven, die America Olivo mag er wel wezen. Maar waar vooral het schoentje wringt is het ontbreken van enige spanning en een zeer zwak uitgewerkt slot. Het laatste half uur zou wat leuke scènes moeten bevatten, maar wat hier de regisseur voor ogen had....ik zou het niet weten. Echt belabberd slecht uitgewerkt. 4/10