• 8.663.521 stemmen

Actie | 90 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: Jorge Montesi

Met onder meer: Cynthia Rothrock, Jeff Wincott en Seamus Dever

IMDb beoordeling: 4,2 (459)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Outside the Law

Julie is een geheim agente die tijdens een missie in Kosovo in een hinderlaag wordt gelokt. Het hele team wordt vermoord behalve Julie. Zij gaat terug naar Amerika maar daar blijkt dat haar eigen organisatie achter de hinderlaag zat.

logo tmdbimage

Kurt Lewis

Annie Madden

avatar van Sylber

Sylber

Zijn er mensen die deze film hebben gezien..!!

avatar van Waku

Waku

Eind jaren 80 zat er tussen al het marterial arts geweld

van Chuck Norris en Don "Dragon" Wilson ineens een aantal filmpjes met deze Cynthia Rothrock.

Ook deze Outside the Law is daar eentje van.

Verwacht geen sterk verhaal en overweldigend acteerwerk maar een vermakelijke actiefilm.

De gevechten zien er gelikt uit.

avatar van Alexjc

Alexjc

Een hele matige Actionfilm. De tekst wordt bijna letterlijk voorgelezen. Ik zag bijna bij elke scene, dat het ingestudeerde stukje gespeelt en voorgelezen werd. Julie moest als een geheim agent overkomen, maar dat werd toch wel eventjes te dik erop gelegd. Eigenlijk net als bij de films met Steven Seagal. Die schijnt ook een macho te willen zijn, maar speelt ook zo slecht, dat je medelijden met zo'n loser krijgt. Maar ja, als de acteurs maar lang genoeg stoer blijven kijken, ga je uiteindelijk aan je zelf twijfelen, of het niet aan mij ligt. Heb ik gedaan. Het ligt niet aan mij.