Peut-être (1999)

Frankrijk
Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Cédric Klapisch
met Jean-Paul Belmondo, Romain Duris en Géraldine Pailhas

Arthur en Lucie zijn een koppel. Lucie wil een kind, maar Arthur is daar niet aan toe. Ze gaan met vrienden naar een groot nieuwjaarsfeest tijdens de milleniumwisseling in Parijs. Artur ontdekt dan een soort portaal naar de toekomst, en opeens leeft hij in het toekomstige Parijs van 2070! De film schakelt vanaf dat moment heen en weer van 1999 naar 2070.

FisherKing
Heerlijke film met al dat zand in Parijs

kappeuter (moderator)
Un Affaire de Famille vond ik goed. L'Auberge Espagnole lijkt me ook een goede film.

avatar van narva77
Helaas, ik had em graag nóg een keertje willen kijken, maar deze film komt te vervallen.
In plaats daarvan komt "Hersenschimmen" i.v.m. de dood van Joop Admiraal.

Erg goede film! Lekker frans sfeertje enz

Artifact
Jammer dat ik niet weet hoe ik TV5 moet ontvangen ...