Private Parts (1997)

Alternatieve titel: Howard Stern's Private Parts

geregisseerd door Betty Thomas
met Howard Stern, Robin Quivers en Paul Giamatti

Deze film vertelt het waargebeurde verhaal van de Amerikaanse 'Shock Jock' Howard Stern, die van een klein radiostation opklimt tot Amerika's populaire DJ. Deze route gaat niet zo makkelijk, aangezien zijn werkgever niet altijd even gelukkig is met de dingen die Stern in zijn shows uithaalt. Ook zijn relatie met zijn vrouw komt onder druk te staan als hij ook grapjes over zijn privéleven gaat maken.

avatar van ILDIB
Je moet er van houden of niet. Net zoals je wel of niet houdt van Letterman of Leno.

Ik vond m meer dan prettig, leuk verhaal, al zei het wel erg braaf allemaal.

avatar van Eny
Eny
Leuke absurde film. Dat poppenkast-spel...

avatar van Denveen
ILDIB schreef:

Ik vond m meer dan prettig, leuk verhaal, al zei het wel erg braaf allemaal.

Leno en Letterman, fantastisch. Deze film, dramatisch. Ik vind het gewoon niet grappig, hierdoor wordt het lastig om als komedie te blijven boeien. Het liefst had ik hem snel uitgezet.. Ik heb hem toch afgekeken, maar had dit beter niet kunnen doen, want de laatste 60 minuten gaan precies hetzelfde door als de eerste paar...

avatar van EVIL '84
Deze film was laatst nog op tv.

Vond hem erg vermakelijk, maar heb de film helaas niet af kunnen kijken....

MovieEter
nightbreed schreef:

Ik had het geluk dat ik deze film zo'n 2 jaar geleden bij MM in de voordeelbak zag liggen voor maar 1,50 Euro
Ondanks dat ik de film toen een week geleden had gezien moest ik hem aanschaffen

maar 1,50 voor deze film... die heb je dan mooi weten te scoren

avatar van Shinobi
Op zich een redelijk vermakelijke film met - dat moet zeker gezegd worden - goed acteerwerk van Stern. Maar goed hoe moeilijk is het om jezelf te spelen?

De film zelf bracht hier en daar een glimlach op m'n gezicht, maar meer dan dat helaas ook niet. Wel zaten er wat leuke scènes tussen, zoals die vrouw die een orgasme krijgt van die luidspreker en die naakte vrouw in de studio.

Ik geef 'm net 2, 0 sterren.

Gewoon een geestig filmpje, heb veel gelachen. Was ook mijn eerste kennismaking met Giamatti tien jaar geleden. Wat een ettertje; Giamatti is misschien geen mooie jongen, maar wel een ondergewaardeerd acteur. En veel goeie muziek natuurlijk, alleen spijtig dat AC/DC niet langer in beeld is. Veel geestige cameo's in de Fartman-scène ook.

avatar van brabusRUS
Leuk aparte film over Howard Stern!

Ik wist dat Howard Stern een fenomeen was/is in Amerika, maar ik had van deze film niet zo veel verwacht. Valt heel erg mee. Na het zien van de film begrijp ik ook, waarom hij zo beroemd is.
Al lijkt het mij niet zo moeilijk om jezelf te spelen, toch blijkt Stern best een aardige acteur te zijn. Bovendien zit de film vol met aanstekelijke grapjes. Geen topper, maar wel aangenaam vermaak.

Goeie film over een discjockey die langzaam opklimt om de populairste DJ te worden begin jaren '80. Een prima biopic over Howard Stern die hier zichzelf speelt. Een leuk verhaal waarbij genoeg te lachen valt. Het had soms misschien iets scherper gemogen, maar vermakelijk is het wel. Verder ook een fijne soundtrack.