Private Parts (1997)

Alternatieve titel: Howard Stern's Private Parts

Biografie / Komedie

geregisseerd door Betty Thomas
met Howard Stern, Robin Quivers en Paul Giamatti

Deze film vertelt het waargebeurde verhaal van de Amerikaanse 'Shock Jock' Howard Stern, die van een klein radiostation opklimt tot Amerika's populaire DJ. Deze route gaat niet zo makkelijk, aangezien zijn werkgever niet altijd even gelukkig is met de dingen die Stern in zijn shows uithaalt. Ook zijn relatie met zijn vrouw komt onder druk te staan als hij ook grapjes over zijn privéleven gaat maken.

Ik heb hem maar 1 keer gezien maar ik heb iig erg gelachen.

avatar van Jordy
Zeer vermakelijke film, die een leuk beeld geeft van de (voor mij voor de film nog onbekende) DJ. 3 sterren.

De dingen die hij in deze film doet schijnen zelfs nog een beetje gecensureerd te zijn. In real life schijnt hij dus nog veel erger te zijn. Zijn partner in de radioshow wordt ook door zijn echte radiopartner gespeeld (Robin Quivers dus).

Ik heb hem tijdens onze trip met avance naar amerika 's ochtends gehoord op de radio!! en het is inderdaad nog 5x erger dan in de film. =]

maar over de film:

Erg leuk, in principe een documentaire/autobiografie van Howard Stern. ECHT LACHE! 3,5 sterren!

avatar van aburefan
vond het niet zo denderend

Fris en leuk.

geronimo
Heb 't laatste stuk gezien en vond het ontzettend grappig.

Wel een aardig filmpje

avatar van Mirandak
Volgens mij is Howard Stern het grote voorbeeld van Giel Beelen.

avatar van Brooklyn
Vanvond weer eens kijken, erg leuke film

avatar van Yak
Yak
Oké, de man is erg grappig en daardoor is deze film ook erg grappig. Maar al die relationele dingetjes eromheen, en de manier waarop hij zichzelf op een voetstuk zet om zijn totale gaafheid vind ik toch behoorlijk ergerlijk. Het zou pas echt leuk zijn geweest wanneer Howard Stern een kleine, onbekende DJ was gebleven en dan met een film als deze totaal de draak met zichzelf had gestoken. Maar op de verhalen afgaand is hij ook de grote DJ die zo een vol plein bij elkaar regelt en AC/DC laat opdraven. En dat maakt het tot een egocentrische film waar ik nogal problemen mee heb. 2 sterren.

avatar van Brooklyn
Ja ok, maar dat zichzelf groot maken da hij is deed hij natuurlijk ook wel met een vette knipoog heh?

Linda
Die gast is echt hartstikke gestoord! (in positieve zin)hij was wel grappig maar dat gezeur met zijn vrouw verpestte het voor mij. 3sterren

Mza
Ik vond de grappigheid van Howard Stern eigenlijk best wel tegenvallen. Af en toe een paar leuke vondsten maar de meeste grappen van hem kon ik gewoon niet grappig vinden. Maar als biografie vond ik de film wel aardig.

Herald
Yak schreef:

dat maakt het tot een egocentrische film waar ik nogal problemen mee heb.

inderdaad, autobiografieën zouden eens wat minder vaak over de auteur moeten gaan!

avatar van Yak
Yak
Als je het hele stukje had gelezen had je gezien dat ook dit niet mijn punt was.

avatar van Rujar
Matige film.

Nietes

donnie B.
Die blonde chick die live naakt in de uitzending zit is Jenna Jameson, de grootste pornoactrice uit de VS!

avatar van xangadix

Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

avatar van Rujar
donnie B. schreef:

Ze kwam mij al zo bekend voor.

avatar van Naomi Watts
Soms wel grappig maar niet de Stern die ik gewend ben. Jammer dat Jenna Jameson ofwel Jenna Massoli niet haarzelf speelde want zij is regelmatig een vaste gast in het Stern Panel en dat waren altijd wel erg interessante conversaties afgewisseld met leuke grappen. De film had zijn momenten maar te weinig potentie om betiteld te worden als een leuke komedie. 2*

avatar van mikey
Leuke film over een irritante man die soms wel leuk kan doen. Script is grappig, regie is goed. stern vind zichzelf ook wel leuk.3.

FisherKing
Toch wel vertederend, soms 3*

Reinbo
Veel sympathieker dan ik had verwacht. Had een vrij platte schock film verwacht, maar het is een best innemend portret. Tevens de boodschap van de film. 3,5*

avatar van nightbreed
Howard Stern is echt grappig

MovieEter
nightbreed schreef:
Howard Stern is echt grappig

al vaak gezien en ik ga nu niet kijken (nu opTV) maar dit blijft een leuke film waarbij ik op momenten in een deuk lag.

avatar van asheng
hahaha wat kan ik zeggen...lachte me in een deuk!!!

avatar van jackie chan
Is dit echt waargebeurd? in de hoeverre is dit waargebeurd?

Was zeker een mooie film! Leek een beetje op borat alleen dan ECHT lachen (want borat was KUT)

Vond het echt een leuke film 3 sterren!

avatar van nightbreed
MovieEter schreef:

Ik had het geluk dat ik deze film zo'n 2 jaar geleden bij MM in de voordeelbak zag liggen voor maar 1,50 Euro
Ondanks dat ik de film toen een week geleden had gezien moest ik hem aanschaffen

@ jackie chan: Ja dit is allemaal echt gebeurd, dit gaat over het leven van die gekke man, autobiografisch dus.